  • 1. Data: 2012-02-02 21:59:33
    Temat: Dell kontra Dell który lepszy?
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam,
    Zastanawiam się nad lapkiem i biorę pod uwagę;
    -Vostro V131
    -Latitude E6220

    Dlaczego Vostro wydaje się być tańszy od Latitude?
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2012-02-03 07:00:24
    Temat: Re: Dell kontra Dell który lepszy?
    Od: Dedektyf <p...@g...pl>

    W dniu 2012-02-02 22:59, BAREK pisze:
    > Witam,
    > Zastanawiam się nad lapkiem i biorę pod uwagę;
    > -Vostro V131
    > -Latitude E6220
    >
    > Dlaczego Vostro wydaje się być tańszy od Latitude?

    Rozmiar i waga

  • 3. Data: 2012-02-03 09:00:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-02-03 08:00, *Dedektyf* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Rozmiar i waga

    I złącze stacji dokującej - jak go nie potrzeba, to Vostro jest OK. Oba
    mają matowe matryce i złącze Express card, do Latitude jednak można
    włożyć tez szerokie karty (chyba rzadkość).
    Prywatnie mam Vostro 3750, służbowy to E6420 - oba są OK

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 4. Data: 2012-02-03 22:15:12
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    > Prywatnie mam Vostro 3750, służbowy to E6420 - oba są OK
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Rozumiem różnice, czy warto dopłacić ponad 1,5 tyś ze względu na to,
    żeby mieć mniejszą wagę, ale równocześnie mniejszy wyświetlacz?
    Złącze stacji dokującej raczej nie potrzebne, mam przy obecnym laptopie
    i raczej nie używałem przez 3 lata ani razu na poważnie.
    Expresscard nie używam, bo nie wiem do czego mogło by się ono teraz przydać?

    Czy Latitude jest solidniej wykonane? Czy "poziom jakości" porównywalny?
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 5. Data: 2012-02-03 23:37:58
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Czy Latitude jest solidniej wykonane? Czy "poziom jakości" porównywalny?

    O ile o Vostro sie nie wypowiem, to o latitude e6420- jak
    najbardziej.
    "Solidne wykonanie"? w laptopie za taka kase, to wykonanie jest
    żartem- klawiatura ugina sie pod rekoma- pomijając już sprawę, ze
    klawiatura jest niedorobiona- brak klawisze, hm, ciezko go nazwac-
    "menu" (z reguly polozonego miedzy prawym altem i ctrl)- wbrew pozorom
    calkiem przydatny klawisz.
    Oczywiscie, klawisze trackpointa sa skopane- sa zbyt blisko spacji,
    ich uskok jest malo wyczuwalny- i zeby na nie "najechac" trza patrzec
    gdzie sie kciuka kladzie. w porownaniu do mojego t61- klawiatura to
    porazka. pozatym- w takim modelu byloby fajnie miec juz USB3 /tak,
    wiem, mozna dokupic modul i go uzywac zamiast cdroma badz kupic usb3
    na express card).
    co do EC- wiesz... zalezy co chcesz miec- np tuner tv, karta
    dzwiekowa, wspomniane juz usb3 etc.
    Osobiscie- poczekalbym z zakupem az wejda thinkpady z usb3 (i z
    thunderboltem czy jak to sie tam nazywa).
    Natomiast dobre rzeczy- procek wydajny, ekran lepszy niz w starawym
    thinkpadzie (chociaz, osobiscie, o ile sie nie pracuje "na dworze" i/
    badz zajmuje sie grafika /powodzenia na 14 calowym monitorze.../ to
    nie widze sensu matowej matrycy).

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-02-04 08:47:12
    Od: Bartosz Paciorek <b...@g...com>

    > co do EC- wiesz... zalezy co chcesz miec- np tuner tv, karta
    > dzwiekowa, wspomniane juz usb3 etc.
    Czy EC wąskie są żadziej spotykane? Czy na dziś jest to popularny
    standard?
    Czy GPS takowy tez można kupić?
    > Osobiscie- poczekalbym z zakupem az wejda thinkpady z usb3 (i z
    > thunderboltem czy jak to sie tam nazywa).
    Kiedy to może nastąpić?
    Czy od całkowitej sprzedaży przez IBM tej linii produktów nie
    pogorszyła zbytnio się jakość?

    To może tak;
    Vostro w konfiguracji z SSD i modem 3G w cenie około 3700-4200 to mój
    maksymalny budget.
    Wyświetlacz o przekątnej 12-14(niecałe) to kompromis pomiędzy
    komfortem pracy i mobilnością.
    Czas na baterii ma dość duże znaczenie; pewne 4 godziny to minimum.

    Co innego w takim budgecie mogę rozważyć przy zakupie?

    Pozdrawiam,
    Bartek

  • 7. Data: 2012-02-04 08:55:11
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BAREK" napisał w wiadomości grup
    > Expresscard nie używam, bo nie wiem do czego mogło by się ono teraz przydać?

    Do bezprzewodowego internetu.

  • 8. Data: 2012-02-04 09:00:33
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2012-02-04 09:55, qwerty pisze:
    > Użytkownik "BAREK" napisał w wiadomości grup
    >
    > Do bezprzewodowego internetu.
    Mając wbudowany modem 3G to już chyba jednak nie?

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 10. Data: 2012-02-04 09:09:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BAREK" napisał w wiadomości grup
    > Mając wbudowany modem 3G to już chyba jednak nie?

    Mają UMTS 900 i LTE 2600?