  • 1. Data: 2015-04-08 18:03:41
    Temat: Diagnostyka HDD
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Jaki jest obecnie dobry program do sprawdzenia stanu twardego dysku?
    Wymagania:
    - musi sprawdzać stan całego dysku, także partycji recovery itp.
    - sporą zaletą byłaby możliwość wydrukowania wyników diagnostyki na
    drukarce, ew. zapisania do pliku na pendrive USB i potem otworzenia tego
    pliku pod Windows i wydrukowania z poziomu Windows

  • 2. Data: 2015-04-08 18:34:24
    Temat: Re: Diagnostyka HDD
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 08/04/2015 17:03, Poldek wrote:

> [...]
    > drukarce, ew. zapisania do pliku na pendrive USB i potem otworzenia tego
    > pliku pod Windows i wydrukowania z poziomu Windows

    http://hddguru.com/software/2005.10.02-MHDD/
    Nie wiem tylko co chcesz drukować.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 3. Data: 2015-04-08 18:40:29
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > http://hddguru.com/software/2005.10.02-MHDD/
    > Nie wiem tylko co chcesz drukować.

    zapomniałeś dodać, że to program powskich ekspertów...
    trzeba mieć różnego rodzaju wyrwy w mózgu, żeby tego używać do
    czegokolwiek...

  • 4. Data: 2015-04-08 18:43:07
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 08/04/2015 17:40, platformowe głupki wrote:

    > zapomniałeś dodać, że to program powskich ekspertów...
    > trzeba mieć różnego rodzaju wyrwy w mózgu, żeby tego używać do
    > czegokolwiek...

    Przykro mi, że przerasta Cię obsługa tego softu.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 5. Data: 2015-04-08 18:56:07
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak, dodam jeszcze, że dla po/eu jego obsługa jest w pełni "intuicyjna"...

  • 6. Data: 2015-04-08 19:27:59
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Poldek naskrobał(a):

    HD TUNE PRO
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -

  • 7. Data: 2015-04-08 19:37:22
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    coś nikt nie pisze o takim (jak on się nazywał?) test disk?

  • 8. Data: 2015-04-09 00:19:56
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Michal Lukasik wrote:

    > http://hddguru.com/software/2005.10.02-MHDD/
    > Nie wiem tylko co chcesz drukować.

    No, zawartość HDD - ?

  • 9. Data: 2015-04-09 15:17:31
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 08 Apr 2015 18:03:41 +0200, Poldek napisał(a):

> [...]
    > drukarce, ew. zapisania do pliku na pendrive USB i potem otworzenia tego
    > pliku pod Windows i wydrukowania z poziomu Windows

    Victoria

    [ Ciekawe dlaczego pieniądze odkładane na "czarną godzinę" wydaje się na ]
    [ ślub? (JoeMonster.org) ]

  • 10. Data: 2015-04-17 21:33:25
    Od: "Marek" <t...@f...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:mg3p0l$ols$1@node2.news.atman.pl...
    > coś nikt nie pisze o takim (jak on się nazywał?) test > disk?

    Nie.