  • 1. Data: 2015-04-09 02:58:57
    Temat: Jaki dysk zewn. - potrzebna pilna pomoc
    Od: "Zetka" <t...@a...pl>

    Witam

    Najpóźniej w sobotę muszę zrobi backup sporej ilość danych,
    500 GB to absolutne minimum.
    Czy dysk zewn. 2,5 cala USB 3 byłby do tego najlepszy?
    Jeśli tak, to jaki warto kupić? Czego zdecydowanie nie warto
    kupować?
    Czy powinien mieć zasilanie z gniazdka, czy wystarczy z USB?

    Ewentualnie czy istnieje rozwiązanie alternatywne, również
    cenowo?

    Bardzo proszę o radę. Sprawa jest gardłowa. :-)

    Pozdrawiam
    Zetka

  • 2. Data: 2015-04-09 11:23:27
    Temat: Re: Jaki dysk zewn. - potrzebna pilna pomoc
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Apr 2015, Zetka wrote:

    > Ewentualnie czy istnieje rozwiązanie alternatywne, również
    > cenowo?

    Nie piszesz *z czego* ma być ten backup.
    Jak z "normalnego" peceta, to IMO nic ponad bezpośrednie połączenie
    PATA/SATA (zależnie co tam ma "źródło") nie znajdziesz (ew. podpinając
    dysk SATA przez adapter).
    I warto się pofatygować rozkręcaniem paru śrubek aby właśnie tak
    zrobić.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2015-04-09 19:11:18
    Od: "Zetka" <t...@a...pl>

> [...]
    > dysk SATA przez adapter).
    > I warto się pofatygować rozkręcaniem paru śrubek aby właśnie tak

    Chodziło mi o radę odnośnie zakupu dysku zewnętrznego USB i wyraźnie
    o tym napisałam.
    Rozwiązanie alternatywne traktuję jako "ewentualne", o czym też napisałam.

    Pozdrawiam
    Zetka

  • 4. Data: 2015-04-09 19:49:02
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 09/04/2015 01:58, Zetka wrote:
> [...]
    >
    > Ewentualnie czy istnieje rozwiązanie alternatywne, również
    > cenowo?
    >
    > Bardzo proszę o radę. Sprawa jest gardłowa. :-)

    Maly dysk (rozmiar), bez zasilania dodatkowego lub sata - duza cena. Duzy
    3.5 cala z oddzielnym zasilaniem, USB - mniejsz cena.
    Sprawdz na co cie stac.
    Ostatnio rozbieralem swoje dwa dyski Lacie a w srodku, w jednym byl Samsung
    a w drugiem Seagate.

  • 5. Data: 2015-04-09 20:06:37
    Od: " 666" <...@...6>

    Idziesz do sklepu i kupujesz dysk w obudowie 3.0, w czym leży Twój problem?
    Że jednemu będzie podobać się Skoda bo ma szwagier, a innemu Kia bo jeździ radiowóz,
    a beemki zawsze wpadają na drzewo?

    -----

  • 6. Data: 2015-04-09 20:37:27
    Od: szemrany <szemrany@offline>

    Dnia Thu, 9 Apr 2015 02:58:57 +0200, Zetka naskrobał:

    > Bardzo proszę o radę. Sprawa jest gardłowa. :-)

    Hitachi Touro - nic innego nie szukaj, te dyski sa naprawde dobre

    --
    howgh
    szemrany

  • 7. Data: 2015-04-10 09:33:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Zetka pisze tak:

    > Najpóźniej w sobotę muszę zrobi backup sporej ilość danych,
    > 500 GB to absolutne minimum.
    > Czy dysk zewn. 2,5 cala USB 3 byłby do tego najlepszy?
    > Jeśli tak, to jaki warto kupić?

    np taki, chodzą po 220zł bez łaski a w promo po 180zł

    http://piterpro.private.pl/img/dysk_verbatim.jpg

    --
    Piotrek

    Let me see your war face. You have got a war face?

  • 8. Data: 2015-04-10 16:29:24
    Od: "Zetka" <t...@a...pl>

    Użytkownik "szemrany" <szemrany@offline> napisał w wiadomości
    > Dnia Thu, 9 Apr 2015 02:58:57 +0200, Zetka naskrobał:

    > Hitachi Touro - nic innego nie szukaj, te dyski sa naprawde dobre

    W Saturnie są takie 500 GB za 209 zł. Chyba się zdecyduję.

    Dziękuję wszystkim za zainteresowanie moim problemem i za rady.

    Pozdrawiam
    Zetka

  • 9. Data: 2015-04-11 02:07:34
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-04-10 09:33, PiteR pisze:

    > np taki, chodzą po 220zł bez łaski a w promo po 180zł
    >
    > http://piterpro.private.pl/img/dysk_verbatim.jpg

    Toshiba malutki, leciutki-na USB. Możesz wszędzie go ze soba zabrać.

    --
    animka

  • 10. Data: 2015-04-11 08:23:34

    Społeczność internetowa odnosi wrażenie, że cokolwiek kupisz, to się psuje.
    Umieszczamy Toshiba, malutki leciutki-na czarnej liście zakupów.

    -----