  • 71. Data: 2010-10-28 09:37:04
    Temat: Re: Diesel zima
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:iab4qk$ru7$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2010-10-27 16:13, *Przemysław Czaja* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > Jak Ty to robisz? :)

    Pewnie wlecze się zamiast jechać i mało używa pedału gazu, o wciśnięciu do
    oporu nie wspominając.

  • 72. Data: 2010-10-28 10:44:23
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Mirek Ptak"

    > Jak Ty to robisz? :)
    > Jam mam średnią chyba najwyższą w spritmonitor.de :), wprawdzie
    > większość moich jazd to 7-8 km po mieście, ale nawet jak spokojnie
    > jadę w trasie to poniżej 6 raczej nie schodzę :)

    Nie butuję, zmiana biegu przy 3000 rpm - co nie znaczy, że wolno
    jeżdżę - ostatnio na trasie 800km ze średnią prędkością 104km/h spalanie
    wyszło 5,4, ale jak nie przekraczam 130km/h to spada poniżej 5 - nie
    wiem, może to zaleta skrzyni 6, no ale przecież Ty masz taką samą

  • 73. Data: 2010-10-28 11:35:08
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-10-28 10:44, *Przemysław Czaja* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
    > 5,4, ale jak nie przekraczam 130km/h to spada poniżej 5 - nie wiem, może
    > to zaleta skrzyni 6, no ale przecież Ty masz taką samą

    No to ja jeżdżę podobnie poza butowaniem - zdarza mi się przy
    wyprzedzaniu, za to w trasie biegi zmieniam poniżej 2.5 krpm. Przelotową
    w trasie mam zwykle około 120 do 130 - średnie około 75 km/h
    Ostatnia nadzieja na znalezienie różnicy - masz DPF?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 74. Data: 2010-10-28 12:12:31
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Mirek Ptak"

> [...]
    > km/h
    > Ostatnia nadzieja na znalezienie różnicy - masz DPF?

    Nie mam i bardzo się cieszę, że chociaż to ustrojstwo mnie nie dotyczy
    ;-)

  • 75. Data: 2010-10-28 12:50:00
    Od: komar <k...@1...cc>

> [...]
    przekraczam
    > 130km/h to spada poniżej 5 - nie wiem, może to zaleta skrzyni 6, no ale przecież Ty

    a jak Ty tą średnią policzyłeś? chyba że jechałeś bez zatrzymania i nigdy nie
    zwolniłeś
    poniżej ~80km/h to może i by 104 wyszło

  • 76. Data: 2010-10-29 10:27:10
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    > a jak Ty tą średnią policzyłeś? chyba że jechałeś bez zatrzymania i
    > nigdy nie zwolniłeś
    > poniżej ~80km/h to może i by 104 wyszło

    to już musisz komputera zapytać jak on to wylicza ;-)
    Zupełnie poważnie, to trasa miała 800km z czego 700km to autostrada - to
    stąd wysoka średnia

    Pozdrówki

  • 77. Data: 2010-10-29 13:23:34
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    No niestety, jak mam w komputrze 77 km/h i 7,7 l/100 km to się cieszę...

    -----