  • 1. Data: 2010-10-21 16:24:00
    Temat: poszukiwana stacja paliw na trasie Warszawa - Tomaszów Mazowiecki
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Witam

    Zostawiłem jedną rzecz na stacji benzynowej przy trasie z Warszawy do
    Tomaszowa Mazowieckiego. Stacja znajdowała się po prawej stronie drogi
    jadąc w kierunku Tomaszowa. Jest to stacja Orlen, obok ma parking dla
    Tirów i punkt z oponami Dębica (chyba) Wydaje mi się że to stacja koło
    miejscowości Zawady ale nie mam pewności. Może ktoś jeździ tamtędy i mi
    podpowie? Sprawa bardzo ważna.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    Rafal

  • 2. Data: 2010-10-21 16:41:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 21 Oct 2010 16:24:00 +0200 osobnik zwany Rafal T.
    wystukał:

> [...]
    > Tirów i punkt z oponami Dębica (chyba) Wydaje mi się że to stacja koło
    > miejscowości Zawady ale nie mam pewności. Może ktoś jeździ tamtędy i mi

    orlen to jest w zasadzie jeden przy tej trasie
    http://www.zumi.pl/droga.html?qt=orlen&x=52&y=18&Sub
    mit2=Szukaj&v=true&xs=21.011339&ys=52.230427&xk=20.0
    08736&yk=51.5312

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-10-21 17:32:13
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    Orlen ok. 4km przed skrzyżowaniem z DK70
    tel. +48468317140
    Następny orlen jest dopiero chyba w Rawi Maz.

  • 4. Data: 2010-10-21 17:41:51
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    masti pisze:

    > orlen to jest w zasadzie jeden przy tej trasie
    > http://www.zumi.pl/droga.html?qt=orlen&x=52&y=18&Sub
    mit2=Szukaj&v=true&xs=21.011339&ys=52.230427&xk=20.0
    08736&yk=51.5312

    ale jest kilka stacji nie należących do Orlenu ale oznakowane jak Orlen
    i tutuaj jest wlaśnie problem.

  • 5. Data: 2010-10-21 17:49:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 21 Oct 2010 17:41:51 +0200 osobnik zwany Rafal T.
    wystukał:

    qt=orlen&x=52&y=18&Submit2=Szukaj&v=true&xs=21.01133
    9&ys=52.230427&xk=20.008736&yk=51.5312

    > ale jest kilka stacji nie należących do Orlenu ale oznakowane jak Orlen
    > i tutuaj jest wlaśnie problem.

    czyli nie Orlen a mające paliwa z orlenu. a to już zupełnie inna bajka.