  • 1. Data: 2010-10-21 14:25:38
    Temat: Od kiedy w Polsce ruch lewostronny? :-)))
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    Pod fajrant pozwolę sobie na żartobliwego posta :-). Coraz
    częściej dostrzegam wręcz chorobliwą ciągotę sporej liczby
    kierowców do jazdy lewym pasem po jezdni dwu lub
    trzypasowej, nawet jeśli nikt przed nimi nie jedzie i nie ma
    absolutnie potrzeby jechać po lewej :-). Pal sześć na drodze
    z dziurawą nawierzchnią, bo wtedy z reguły lewy pas jest
    trochę lepszy. Może czas już wprowadzić u nas ruch
    lewostronny? Przygotowanie praktyczne mamy duże ;-)))
    Pozdr.
    RJ

  • 2. Data: 2010-10-21 15:08:49
    Temat: Re: Od kiedy w Polsce ruch lewostronny? :-)))
    Od: "lmrt" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > drodze z dziurawą nawierzchnią, bo wtedy z reguły lewy pas jest trochę
    > lepszy. Może czas już wprowadzić u nas ruch lewostronny? Przygotowanie

    Pomysl znakomity, ale zeby sie sprawdzil nalezy go wprowadzic w zycie w
    absolutnej tajemnicy, w przeciwnym razie miszczowie przerzuca sie na prawe
    pasy;-)

  • 3. Data: 2010-10-21 15:36:02
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Robert_J"

> [...]
    > lewym pasem po jezdni dwu lub trzypasowej, nawet jeśli nikt przed nimi
    > nie jedzie i nie ma absolutnie potrzeby jechać po lewej :-).

    Nieskromnie zapytam CO CI TO PRZESZKADZA ?

  • 4. Data: 2010-10-21 15:38:56
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > drodze z dziurawą nawierzchnią, bo wtedy z reguły lewy pas jest trochę
    > lepszy. Może czas już wprowadzić u nas ruch lewostronny? Przygotowanie

    a nie masz wrażenia, że nieoficjalnie ruch lewostronny już obowiązuje? ;-)

    brat

  • 5. Data: 2010-10-21 16:04:18
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Nieskromnie zapytam CO CI TO PRZESZKADZA ?

    Może chciałby wyprzedzić?

  • 6. Data: 2010-10-21 16:19:28
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    CeSaR pisze:

    > Może chciałby wyprzedzić?

    Przecież może sobie wyprzedzić prawym pasem, zgodnie z przepisami. Skoro
    jedzie zgodnie przepisami prawym pasem to nie ma problemu. A nie się
    czepiać kulturalnego kierowcy jadącego niezgodnie z przepisami lewym
    pasem :-)

    Tak zapewne sądzą mistrzowie lewego pasa ;-)

    Seco

  • 7. Data: 2010-10-21 16:21:10
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Użytkownik "Robert_J"

    > Nieskromnie zapytam CO CI TO PRZESZKADZA ?

    Wybacz, ale muszę spytać - jesteś Ślązakiem?
    To tak w kontekście filmiku, który kiedyś nagrałem jadąc z innym
    grupowiczem:
    http://www.youtube.com/user/kenickiePL?feature=mhum#
    p/a/u/2/Z28SfH38m0g

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2010-10-21 16:30:18
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości

    > Może chciałby wyprzedzić?

    Założyłem sobie, być może niesłusznie, że tym lewym pasem jedzie gość z
    maksymalną dopuszczalną prędkością. Jakkolwiek zauważam, że Ty założyłeś
    sobie, że gość na lewym się wlecze? - miszmasz troche, ale pewnie
    zrozumiesz ;-)

  • 9. Data: 2010-10-21 16:30:28
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Przecież może sobie wyprzedzić prawym pasem, zgodnie z przepisami.

    Tyle tylko że prawym zgodnie z przepisami nie zawsze może. A poza obszarem
    zabudowanym prawie wcale nie może :-(

    > Tak zapewne sądzą mistrzowie lewego pasa ;-)

    :-)

  • 10. Data: 2010-10-21 16:36:17
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"

    > Wybacz, ale muszę spytać - jesteś Ślązakiem?
    > To tak w kontekście filmiku, który kiedyś nagrałem jadąc z innym
> [...]

    Mieszkam w Wielkopolsce ;-)
    Filmik ok, ale co z niego wynika bo nie załapałem, nie jechaliście
    przecież "lewym" pasem ;-) -
    ps. oglądałem bez dzwięku