  • 31. Data: 2011-03-22 08:16:36
    Temat: Re: Dla fanów Lidla :-)
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-03-21 19:01, ditron pisze:
    > ...i co ?
    > kupil ktos cos ? ...dzisiaj cos ?

    chciałem tangbaga juz nie było ,
    ten strój kosmity miałem juz z zeszłej edycji, daje radę.

    Ale zanabyłem nakładki p.deszczowe na buty.

    Pozdr
    Tomek
    XX' Czarnula

  • 32. Data: 2011-03-22 15:40:31
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Viking"
    chciałem tangbaga juz nie było ,
    ten strój kosmity miałem juz z zeszłej edycji, daje radę.

    Hint: http://mapa.targeo.pl/,19,21.11249,52.28217

    dane z wczoraj ok 17.00
    ilosc tankbagow 6...
    wszystkiego pozostalego tez bylo duzo...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 33. Data: 2011-03-22 15:52:33
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2011-03-21 22:36, J_K_K pisze:
    > Pokrowców na motocykl u nas nie bylo

    Miałem go ze wcześniejszych akcji (ten sam z wycięciem i podglądem na
    rejestrację). Trochę niski tył szczególnie jak ktoś ma stelaż to napęd
    jest trochę odsłonięty i pada na łańcuch. Poza tym widziałem, że w zimie
    moto mi troszkę szroniło (w blaszaku), czego nie odnotowałem nigdy przy
    OXFORDZIE.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 34. Data: 2011-03-22 19:10:07
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "[]v[]artec" <m...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Poza tym widziałem, że w zimie moto mi troszkę szroniło (w blaszaku),
    > czego nie odnotowałem nigdy przy OXFORDZIE.

    Dzięki - czyli jednak "oddychający" to raczej nie był.

    Pzdr

    JKK

  • 35. Data: 2011-03-22 22:19:47
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-03-22 16:40, Tytus pisze:
> [...]
    >
    > dane z wczoraj ok 17.00
    > ilosc tankbagow 6...
    > wszystkiego pozostalego tez bylo duzo...

    oo Dzięks!:) przy okazji pojutrze mam del do Włoscławka to zaatakuje
    inne lidle:) po drodze, jakies Lipno, itp..:)

    Pozdr.
    Tomek
    XX' Czarnula

  • 36. Data: 2011-03-26 06:03:36
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    Mesydz z wczoraj wieczorkiem
    http://mapa.targeo.pl/,20,21.03245,52.28320

    jest wszystko...tylko ciiiii

    Tytus
    żółta motorynka
    i malagutek

  • 37. Data: 2011-03-26 13:11:29
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-03-26 07:03, Tytus pisze:
    > Siemka

> [...]
    to ja jeszcze tak Cichuuuuutko powiem ,że na Sokratesa, zoliborz też
    jeszcze było wszystko:))) ale Ciii....

    Pozdr.
    Tomek
    XX' Czarnula

  • 38. Data: 2011-03-26 14:19:29
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Viking"
    to ja jeszcze tak Cichuuuuutko powiem ,że na Sokratesa, zoliborz też
    > jeszcze było wszystko:))) ale Ciii....

    Tam nie jezdze, bo jak mowi moj koles z roboty sklep dla biedakow...
    Tak tak...nie tylko Biedronka

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 39. Data: 2011-03-26 17:14:02
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-03-26 15:19, Tytus pisze:
> [...]
    > to ja jeszcze tak Cichuuuuutko powiem ,że na Sokratesa, zoliborz też
    >
    > Tam nie jezdze, bo jak mowi moj koles z roboty sklep dla biedakow...

    :))
    no tak:) no bo widocznie ja jestem biedak:) w pewnych oczach pewnego
    prezesa..:)

    pozdro

    Tomek
    XX,Czarnula

  • 40. Data: 2011-03-26 18:28:23
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-03-26 15:19:29 +0100, Tytus said:

> [...]
    > to ja jeszcze tak Cichuuuuutko powiem ,że na Sokratesa, zoliborz też
    >
    > Tam nie jezdze, bo jak mowi moj koles z roboty sklep dla biedakow...

    a w biedronce mają waniliową cocacolę dla biedaków :P
    --
    Glub
    SWT-400