  • 1. Data: 2009-06-30 18:09:46
    Temat: Dla posiadaczy Nokii na wyjazdy :-)
    Od: Szyba <s...@g...pl>

    http://www.allegro.pl/item668986857_md302w_mactronic
    _3ledx0_2w_dynamo_ladowarka_nokia.html
    Pzdr!
    Szyba

  • 2. Data: 2009-07-01 10:52:19
    Temat: Re: Dla posiadaczy Nokii na wyjazdy :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szyba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h2dkd6$p4p$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.allegro.pl/item668986857_md302w_mactronic
    _3ledx0_2w_dynamo_ladowarka_nokia.html

    Jesli to twoja aukcja, to :
    -tak sie reklamowac na usenecie nie wypada,
    -daj filmik na youtube demonstrujacy jak ladujesz te nokie.

    IMHO - takie ladowarki nie dzialaja. Predzej ci reka odpadnie niz
    zauwazalny skutek odniesies, no ale moze uda sie wyslac SMS z
    prosba o pomoc.

    Chociaz kto wie - moze sie Mactronic wysilil i ta naprawde dziala.
    Ale watpie. Pewnie nawet zarowka jest na bateryjke.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Clockwork_radio
    http://www.antiqueradio.com/traeger_pedal_07-99.html

    J.

  • 3. Data: 2009-07-01 13:41:39
    Od: "r." <n...@n...com>

    > IMHO - takie ladowarki nie dzialaja. Predzej ci reka odpadnie niz
    > zauwazalny skutek odniesies, no ale moze uda sie wyslac SMS z
    > prosba o pomoc.

    A jednak działają. Sam sprawdzałem pod namiotem ale inny model.

    pozdrawiam
    r.

  • 4. Data: 2009-07-01 16:54:14
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    r. pisze:

    > A jednak działają. Sam sprawdzałem pod namiotem ale inny model.
    >
    > pozdrawiam
    > r.

    Moja działa dopiero jak nią kręcę... ręka odpada ;)

  • 5. Data: 2009-07-01 21:41:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 01 Jul 2009 15:41:39 +0200, r. wrote:

    >A jednak działają. Sam sprawdzałem pod namiotem ale inny model.

    Ok, poprosze o film :-)

    J.