    From: ń <ń@ń.ń>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Dlaczego padaja Eneloopy?
    Date: Mon, 2 Jul 2018 11:17:15 +0200

    Padają mi eneloppy pro AAA markowane przez Sanyo seria HR-4UWXB, kupiłem kiedyś 8
    szt. przez amerykański amazon (raczej oryginalne).
    Objaw jest taki, że nie dają się ładować ładowarkami Panasonic dedykowanymi do
    eneloopów właśnie (po włożeniu wyskakuje błąd: ostrzegawcze miganie diody ładowarki),
    natomiast spokojnie się ładują Ansmannem Energy. Po naładowaniu Ansmannem niby można
    już dalej ładować dedykowanym Panasonicem, ale jak się przerwie ładowanie, to po
    ponownym włączeniu znów miganie diód.
    Jest jakiś sposób "regeneracji", czy trzeba się pogodzić? Mógłbym niby zawsze ładować
    Ansmannem, ale on potrafi nie przerwać ładowania "w punkcie" i przez to przegrzewać
    aku (różnych marek).