  • 1. Data: 2009-08-19 20:40:10
    Temat: Play Abonament i przeniesienie - wątpliwości?
    Od: "kowtow" <k...@N...onet.pl>

    PONAWIAM PYTANIE może ktoś nowy przeczyta
    i przepraszam za zasmiecanie

    Planuje przeniesienie Tak Taka do Play abonament za 25 PLN
    I teraz moje watpliwosci
    Przy przeniesieniu numeru do abonamentu Play poprzez strone internetowa
    dostaje przy abo 25
    40 min do wszystkich przykładowo jako jedna z 3 opcji
    i przy wykupieniu abonamentu poprzez strone internetowa dostaje 3 miesiace
    abonamentu GRATIS plus 3 kolejne miesiace place 50 %
    Po zasiegnieciu informacji u konsultanta jest mozliwe
    skumulowanie tych 2 opcji (znizka na abonament + dodatkowe minuty za
    przeniesienie)
    Ale znowu po zasiegnieciu informacji w 2 miejscowych salonach PLAY mozliwe
    jest tylko wybranie jednej opcji
    KTO MA RACJE?

    4349 (20090819) __________

  • 2. Data: 2009-08-19 21:00:58
    Temat: Re: Play Abonament i przeniesienie - wątpliwości?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    kowtow wrote:

> [...]

    > abonamentu GRATIS plus 3 kolejne miesiace place 50 %

    > Ale znowu po zasiegnieciu informacji w 2 miejscowych salonach PLAY mozliwe

    Nie przeniesiesz numeru w e-shopie, więc dostępne są tylko opcje z
    salonu. A salony Ci odpowiedziały.

    http://web.playmobile.pl/pl/przejdz-do-play/oferta/

    M.

  • 3. Data: 2009-08-20 06:23:46
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:h6hp6c$dct$1@news.onet.pl...

    > Nie przeniesiesz numeru w e-shopie, więc dostępne są tylko opcje z salonu.
    > A salony Ci odpowiedziały.

    dokładnie tak - z bdurą jest również to że jak już masz numer z play i
    chcesz podpisać zobowiązanie - np z fresza na abo/mix to też tylko w
    salonie. J miałem taką właśnie sytuację że w eshopie był telefon nokia n73 a
    w salonach tylko 3 w kraju - no i mogę go kupić ale z nowym numerem - i
    lipa... trzeba było wziąść inny albo jechać na 2 koniec polski... tego
    jeszcze play nie dograł dobrze

  • 4. Data: 2009-08-20 06:25:38
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Wincynty wrote:

> [...]
    > w salonach tylko 3 w kraju - no i mogę go kupić ale z nowym numerem - i
    > lipa... trzeba było wziąść inny albo jechać na 2 koniec polski... tego

    A w innych sieciach zrobisz taki numer, za wyjątkiem przedłużenia umowy?
    Nie sądzę. Tylko nowy telefon+ nowy numer.

    M.

  • 5. Data: 2009-08-20 06:31:07
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:h6iq95$4sb$1@news.onet.pl...

    > A w innych sieciach zrobisz taki numer, za wyjątkiem przedłużenia umowy?
    > Nie sądzę. Tylko nowy telefon+ nowy numer.

    oczywiście że zrobię - w orenżu 2 razy przepinałęm popa do abonamentu i
    przysłali kurierem nową umowę - o ile przy przenoszeniu numeru to może być
    problem logistyczny to jeżeli numer jest u nich w sieci i jest
    zarejestrowany to co za problem??

  • 6. Data: 2009-08-20 06:42:12
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    kowtow pisze:

    > Planuje przeniesienie Tak Taka do Play abonament za 25 PLN
    > I teraz moje watpliwosci
    > Przy przeniesieniu numeru do abonamentu Play poprzez strone internetowa

    Tak się nie da.
    Musisz iść do salonu bo przy przeniesieniu prepaida wymagane jest
    pełnomocnictwo.
    Odpowiedź jak i dokumenty są przesyłane drogą elektroniczną jako
    dokumenty "E...."
    Od chwili zatwierdzenia dokumentu w systemie obecny operator musi w
    ciągu 4 godzin roboczych podać termin zwolnienia numeru przy czym dla
    prepaida nie może to być więcej jak 7 dni.
    I w tym momencie sam widzisz, że potrzeba twojego pełnomocnictwa bo
    przesyłka dokumentów kurierem troszkę potrwa, a procedura przeniesienia
    zaczyna się w momencie zatwierdzenia w aplikacji systemowej operatora.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com