  • 1. Data: 2009-08-19 18:47:45
    Temat: Wideo rozmowy w Play
    Od: Irk <j...@w...pl>

    Witam,
    Mam 2 telefony SE C702i kupione w Play. Podobno oba były już ze
    wszelkimi ustawieniami playowymi. Rozmawiam, SMS-uję i łączę się z
    internetem bez żadnych ręcznych (nowych) ustawień. Próbuję wywołać
    wideorozmowę z jednego do drugiego i dostaję komunikat:
    "Poł. wideo nieudane". Próbuję w drugą stronę - to samo. Próbuję
    dzwonić do kogoś znajomego z telefonem 3G (ale w Play) - to samo.
    Wszyscy w momencie prób jesteśmy w zasięgu 3G. Gdzie tkwi problem? W
    sieci, w ustawieniach w telefonie, gdzieś indziej?

    Próbowałem też (już kilka dni z rzędu) ściągnąć na telefon nową
    konfigurację wideo ze strony play:
    https://konfiguracja.playmobile.pl/hsconfig/public/s
    ervice.do
    ale cały czas informują tam o jakiś błędach, problemach i nic nie
    dochodzi :((
    Czy komuś to działa w Play?

  • 2. Data: 2009-08-19 18:55:21
    Temat: Re: Wideo rozmowy w Play
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Irk" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    >Czy komuś to działa w Play?

    U mnie dziala. Mam Samsunga i900 dzwonilem m.in. na Nokie Exx (nie pamietam
    dokladnia ktora - z pelna klawiatura w kazdym razie)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-08-19 19:07:29
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 19 Sie, 20:55, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    >
    > U mnie dziala. Mam Samsunga i900 dzwonilem m.in. na Nokie Exx (nie pamietam
    > dokladnia ktora - z pelna klawiatura w kazdym razie)

    Czy masz telefon kupiony w Play? Jeżeli tak to czy coś ustawiałeś sam
    do wideorozmów?
    Czy może aktywowałeś coś do wideorozmów w biurze obsługi Play czy samo
    zadziałało?

  • 4. Data: 2009-08-19 19:32:50
    Od: "menek" <p...@o...menek>

    "Irk" <j...@w...pl> wrote in message
    m.googlegroups.com...

    > Wszyscy w momencie prób jesteśmy w zasięgu 3G. Gdzie tkwi
    > problem?

    A jesteś w zasięgu 3G Play czy 3G Plus? OIDP to obecnie
    wideorozmowy są dostępne w sieci własnej tylko.
    --
    Pozdrawiam,
    Menek

  • 5. Data: 2009-08-19 20:36:51
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 19 Sie, 21:32, "menek" <p...@o...menek> wrote:

    > A jesteś w zasięgu 3G Play czy 3G Plus? OIDP to obecnie
    > wideorozmowy są dostępne w sieci własnej tylko.

    Jestem w zasiegu 3G Play i 3G Plus ale zalogowany jestem do Play

  • 6. Data: 2009-08-19 21:13:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Irk" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    On 19 Sie, 20:55, "SDD" <s...@t...pl> wrote:

    >Czy masz telefon kupiony w Play? Jeżeli tak to czy coś ustawiałeś sam
    >do wideorozmów?

    Nie.Na wolnym rynku. Nic nie ustawialem.

    >Czy może aktywowałeś coś do wideorozmów w biurze obsługi Play czy samo
    >zadziałało?

    Samo

    Pozdrawiam
    SDD