  • 11. Data: 2019-02-15 06:56:10
    Temat: Re: Dobra oferta na nadajnikach T-Mobile
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 14.02.2019 o 18:37, ToMasz pisze:
    > virgin, działa na Playu, ale mogę się w virginie na stałe ulokować na
    > nadajniku tmobile. i chyba niema ograniczenia prędkości intenetu. mogę
    > sprawdzić jak to kluczowa sprawa.

    Jesteś pewny, że jeszcze to masz? Bo ja robiłem tak samo, ale od
    jakiegoś czasu przy wyszukiwaniu sieci mam ,,T-Mobile.pl (Zabronione)".
    Nie można się zalogować do tej sieci. W zamian za to mogę się zalogować
    do Plusa. Karta SIM w Virgin Mobile.

  • 12. Data: 2019-02-15 08:05:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-14 o 18:23, J.F. pisze:

    > A kiedys bylo odwrotnie. W Tatrach.

    Kiedy? To likwidowali jakieś nadajniki? W Tatrach wszyscy mają zły
    zasięg, rzeczywiście chyba Plus najgorszy, ale ten pogląd, jakoby
    kiedykolwiek Plus był dobry w Tatrach to chyba jakiś mit, marketing, ot,
    postawili kiedyś może jako pierwsi dwa nadajniki na krzyż i wielkie
    halo, że zasię w Tatrach.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2019-02-15 08:56:35
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 15.02.2019 o 06:56, mirekc pisze:

> [...]
    > jakiegoś czasu przy wyszukiwaniu sieci mam ,,T-Mobile.pl (Zabronione)".
    > Nie można się zalogować do tej sieci. W zamian za to mogę się zalogować

    Virgin już nie loguje do T-mobile, poza tym w roamingu jest ograniczenie
    prędkości do 3Mbit.

  • 14. Data: 2019-02-15 10:51:25
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 14.02.2019 o 11:20, r...@k...pl pisze:
    > Jest jakaś dobra oferta na nadajnikach T-Mobile?
    >
    > Wymagania to nielimitowane rozmowy kom. (+fajnie jakby stacj.), smsy+mmsy,
    > internet z kilka GB wystarczy (ale konieczny lejek).
    >
    > Widzę, że większość witualnych działa na Playu lub +.

    Koniecznie musi być wirtualny?

  • 15. Data: 2019-02-15 11:32:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Kiedy?

    no, dawno temu ...

    >To likwidowali jakieś nadajniki?

    To sie juz chyba zdarza, bo dzierzawy sie koncza, ale niekoniecznie w
    Tatrach.
    Raczej inne sieci rozbudowaly, a Plus byc moze nie.

> [...]
    >jakiś mit, marketing, ot, postawili kiedyś może jako pierwsi dwa
    >nadajniki na krzyż i wielkie halo, że zasię w Tatrach.

    Faktem jest, ze Erze moglem tylko przez slowacki roaming wyslac SMS,
    a na 5 Stawach goprowiec wiedzial gdzie stanac, zeby przez komorke
    porozmawiac.
    Ale tylko w w Plusie.

    J.

  • 16. Data: 2019-02-15 11:47:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    Thu, 14 Feb 2019 18:23:25 +0100, w
    <lv2ytoas3xht.rih2lz6vase9$.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Można sprawdzić na mapkach.

    https://mapabts.pl/?center=50.332638%2C16.389116&zoo
    m=15&ts=2

    Plus, Play i demobil.

    Ale LTE to tylko w Play.

    Za rzetelnosc nie recze.

    >Powiedzmy, że sprawdzone w Karkonoszach.

    Zieleniec to Sudety nie Karkonosze :-)

    Nie mam plusa, ale w osrodkach narciarskich w Sudetach to raczej nie
    ma problemow z telefonami.
    Wszyscy dzwonia.

    >Hitem było zdziwienie jakiegoś dyra z Plusa, że w hotelu w
    >Międzygórzu to ze
    >swojej sieci sobie nie pogada.

    Ciekawe co dalej ... napisal notke, zeby postawic, czy zapamietal,
    zeby nigdy wiecej do Miedzygorza nie jechac :-)

    a niby maja cos w poblizu

    http://beta.btsearch.pl/?dataSource=ukelocations&net
    work=&standards=&bands=&center=50.238706%2C16.751872
    &zoom=14

    I wydaje sie, ze ten ich to na gorce stoi, i bedzie mial lepszy zasieg
    "w gorach".
    I Miedzygorze tez powinien obejmowac.

    J.

  • 17. Data: 2019-02-15 12:23:11
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    r...@k...pl has brought this to us :

    > Najlepszy zasięg w górach.
    > Plus najgorszy.
    >
    > Czy Play dalej umożliwia korzystanie z T-Mobile?
    > Ostatnio była jakaś rekonfiguracja i loguje mi się do Orange.
    > I było słabo -- w Zieleńcu LTE zasięg jest, ale transferu nie ma (trzeba
    > ręcznie włączyć HDSPA). W Dusznikach odwrotnie - LTE działało.
    > (Telefon bez LTE "wiejskiego").

    W t-m nie ma nielimitowanych mmsów w pakiecie za 25zł, w taryfach play
    zresztą też.

  • 18. Data: 2019-02-15 12:29:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Feb 2019 10:51:25 +0100, w <5c668b9d$0$500$65785112@news.neostrada.pl>,
    Jingiel <x...@x...xx> napisał(-a):

    > Koniecznie musi być wirtualny?

    Nie, nie musi.
    Ważne, aby działał na nadajnikach T-Mobile, od biedy na Orange.
    Play już nie loguje się do TM, więc wirtualne na Playu też już odpadają.

  • 19. Data: 2019-02-15 12:49:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-15 o 12:23, dizel pisze:
    > W t-m nie ma nielimitowanych mmsów w pakiecie za 25zł,

    Są.

    > w taryfach play
    > zresztą też.

    Są w taryfie redbull.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2019-02-15 13:24:06
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 15.02.2019 o 08:56, Jingiel pisze:

    > Virgin już nie loguje do T-mobile, poza tym w roamingu jest ograniczenie
    > prędkości do 3Mbit.
    rzuć prosze okiem:
    https://zapodaj.net/6742feaf9cd2a.jpg.html
    ToMasz