  • 21. Data: 2019-02-15 14:00:07
    Temat: Re: Dobra oferta na nadajnikach T-Mobile
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Liwiusz wrote on 2019-02-15 :

    > Są.

    W starych regulaminach za 25zł i 10gb nie ma mowy o mmsach.
    Ale tu widzę za 30zł nowość i są mmsy
    http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/oferta/na-karte/
    nowy

    > Są w taryfie redbull.

    Zgadza się ale to już kwota z netem 30zł dlatego o tym nie pisałem.

  • 22. Data: 2019-02-15 19:28:18
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Nie, nie musi.
    > Ważne, aby działał na nadajnikach T-Mobile, od biedy na Orange.
    > Play już nie loguje się do TM, więc wirtualne na Playu też już odpadają.

    nie na temat ale taka ciekawostka:
    https://www.truphone.com/pl/abonamenty-dla-biznesu/

    Ja mam play
    Żona ma Tmobil
    Od jakiegoś czasu bawimy się z żoną w BnO i z tego powodu łazimy po różnych dziwnych
    miejscach.
    I były momenty że ani Tmobil ani Play nie dawał rady a to coś dawało.
    (używała tego jak pracowała w pewnej firmie zagranicznej)

  • 23. Data: 2019-02-15 21:53:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Feb 2019 10:28:18 -0800 (PST), w
    <f...@g...c
    om>, Bolko
    <s...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > I były momenty że ani Tmobil ani Play nie dawał rady a to coś dawało.
    > (używała tego jak pracowała w pewnej firmie zagranicznej)

    Co dziwne, bo to działa na infrastrukturze Playa (i TMobile).
    Może kwestia telefonu.

  • 24. Data: 2019-02-18 07:46:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-15 o 14:00, dizel pisze:

    > W starych regulaminach za 25zł i 10gb nie ma mowy o mmsach.
    > Ale tu widzę za 30zł nowość i są mmsy
    > http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/oferta/na-karte/
    nowy

    Tutaj 25zł
    http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/oferta/na-karte/
    przenies-numer

    > Zgadza się ale to już kwota z netem 30zł dlatego o tym nie pisałem.

    Pakiet za 3zł na 4 dni i na miesiąc wychodzi 22,50zł. Za doładowanie za
    50zł dostaniesz 20gb, a wraz z każdym 4-dniowym pakietem dodatkowe 300mb.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2019-02-18 09:22:21
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 15.02.2019 o 13:24, ToMasz pisze:

    > rzuć prosze okiem:
    > https://zapodaj.net/6742feaf9cd2a.jpg.html

    Nowy, czy stary SIM?

    Bo u mnie (nowy SIM):
    https://zapodaj.net/a1142546aaade.png.html

    Ktoś wie coś pewnego na temat relacji pomiędzy Virgin i T-mobile?

  • 26. Data: 2019-02-21 12:56:24

    Thu, 14 Feb 2019 18:37:27 +0100, w <q4490n$s54$1@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

    > virgin, działa na Playu, ale mogę się w virginie na stałe ulokować na
    > nadajniku tmobile. i chyba niema ograniczenia prędkości intenetu. mogę
    > sprawdzić jak to kluczowa sprawa.

    A możesz? Na karcie Playa mam już zabroniony dostęp do T-Mobile. Tylko Orange i
    natywne Playa.