  • 1. Data: 2010-06-27 14:01:59
    Temat: 7 latek szybko zleci...
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    http://moto.wp.pl/kat,15951,title,Jechal-po-pijanemu
    -zabil-3-braci-dostal-10-
    lat,wid,12414068,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2010-06-27 21:29:36
    Temat: Re: 7 latek szybko zleci...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Jun 2010 12:01:59 +0000 (UTC), 666 wrote:
    >http://moto.wp.pl/kat,15951,title,Jechal-po-pijanem
    u-zabil-3-braci-dostal-10-lat,wid,12414068,wiadomosc
    .html

    Zajechali czlowiekowi droge, jechali jakim rozpadajacym sie trupem,
    ale to teraz czlowiek pojdzie siedziec - gdzie tu sprawiedliwosc.

    Inny tez pojedzie za szybko, wpadnie w poslizg, tez zabije trzy osoby,
    ale bedzie trzezwy, wiec dostanie dwa lata w zawiasach ..

    J.

  • 3. Data: 2010-06-27 21:49:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:
> [...]

    > Zajechali czlowiekowi droge, jechali jakim rozpadajacym sie trupem,
    > ale to teraz czlowiek pojdzie siedziec - gdzie tu sprawiedliwosc.

    Biedaczysko :)
    Jechal sobie biznesmen po miescie swoja wypasiona Omega az mu nagle
    wyskoczyl na droge Hyundai trup :)

    > Inny tez pojedzie za szybko, wpadnie w poslizg, tez zabije trzy osoby,
    > ale bedzie trzezwy, wiec dostanie dwa lata w zawiasach ..

    Bzdura. Gosc co przejechal kilka osob na przystanku w DC dostal pare lat
    odsiadki a byl trzezwy.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 4. Data: 2010-06-27 23:44:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Jun 2010 21:49:50 +0200, DoQ wrote:
> [...]
    html

    >Biedaczysko :)
    >Jechal sobie biznesmen po miescie swoja wypasiona Omega az mu nagle

    Dziennikarzom nie wierze za grosz, ale na czyms sie trzeba oprzec -
    oni napisali ze hyundai wyjezdzal z podporzadkowanej.

    Ale to przypadek jeden na pare tysiecy.
    P.S. Nie apelowal ?

    J.

  • 5. Data: 2010-06-28 00:57:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > Dziennikarzom nie wierze za grosz, ale na czyms sie trzeba oprzec -
    > oni napisali ze hyundai wyjezdzal z podporzadkowanej.

    Dziennikarze wsadzają ludzi na 10 lat do więzienia ? ;)

    > Ale to przypadek jeden na pare tysiecy.

    Prowadzisz statystyki? :)

    > P.S. Nie apelowal ?

    Chyba apelowal i dostał więcej ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2010-06-28 09:15:56
    Od: Marek Giz.yn'ski <_...@g...pl>

    J.F. pisze:
    -zabil-3-braci-dostal-10-lat,wid,12414068,wiadomosc.
    html

    > Zajechali czlowiekowi droge, jechali jakim rozpadajacym sie trupem,

    Chciales napisac - wymusili pierwszenstwo na prawidlowo jadacej Omedze,
    prowadzonej przez szanowanego na dzielni dresa. Jechal bez uprawnien,
    ale byl doskonalym kierowca - dlatego jechal w tym miejscu 160km/h i pod
    wplywem alkoholu. Ich wina, prawda?

    > ale to teraz czlowiek pojdzie siedziec - gdzie tu sprawiedliwosc.

    Za owym dresem zapewne ujmie sie cala polska elita, artysci oraz
    politycy - to jest szanowany obywatel.

    > Inny tez pojedzie za szybko, wpadnie w poslizg, tez zabije trzy osoby,
    > ale bedzie trzezwy, wiec dostanie dwa lata w zawiasach ..

    Ogolnie - mam nadzieje, ze tez kiedys wymusisz pijakowi jadacemu z taka
    predkoscia w miescie - rzecz jasna - wina bedzie bezapelacyjnie Twoja. I
    nawet nie musisz jechac wtedy rozpadajacym sie trupem...

    m.

  • 7. Data: 2010-06-28 09:37:56
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    J.F. pisze:

    > Zajechali czlowiekowi droge, jechali jakim rozpadajacym sie trupem,
    > ale to teraz czlowiek pojdzie siedziec - gdzie tu sprawiedliwosc.

    Ta ulica to nie jakaś przelotowa arteria i pałowanie tam 160 km/h
    sprawia, że wyjeżdżający z podporządkowanej mógł go wogóle jeszcze nie
    widzieć.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 8. Data: 2010-06-28 11:35:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w
    > Dziennikarze wsadzają ludzi na 10 lat do więzienia ? ;)

    Bywa i tak, oczywiscie tylko w gazecie :-)

    > Prowadzisz statystyki? :)

    Czasem jednak slysze jaki byl wyrok i z reguly sa zawiasy.

    > Chyba apelowal i dostał więcej ;)

    Informacja z gazety ?

    J.

  • 9. Data: 2010-06-28 11:45:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Marek Giz.yn'ski" <_...@g...pl> napisal

    No mniej wiecej to napisalem :-)

    > prowadzonej przez szanowanego na dzielni dresa. Jechal bez
    > uprawnien,

    Nie wyczytalem jakoby jechal bez uprawnien.

    > ale byl doskonalym kierowca - dlatego jechal w tym miejscu
    > 160km/h i pod
    > wplywem alkoholu. Ich wina, prawda?

    Ale jakby byl trzezwy to by byla ich wina ?

    > Za owym dresem zapewne ujmie sie cala polska elita, artysci oraz
    > politycy - to jest szanowany obywatel.

    Widac im tez sie zdarza jechac 100 po bankiecie i nie maja ochoty
    zeby jakies szczyle wysylaly ich do wiezienia tylko dlatego ze
    jezdzic nie umieja i maja przerdzewialego zloma :-P

    Bo co by nie mowic - kierowca omegi chyba nie doznal powazniejszych
    obrazen.
    Zadzialala fizyka czy 160 bylo tylko w dziennikarskiej wyobrazni.

> [...]
    > Twoja. I
    > nawet nie musisz jechac wtedy rozpadajacym sie trupem...

    Oczywiscie bede sie cieszyl jak dziecko ze ja zawinilem, a on
    zaplaci, zawsze to lepiej niz odwrotnie :-)

    J.

  • 10. Data: 2010-06-28 12:28:23
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 11:45:40 +0200, J.F. napisał(a):

    > Nie wyczytalem jakoby jechal bez uprawnien.

    Jechał bez uprawnień. Kilkukrotnie podchodził do egzaminu, ale bez
    sukcesów. Rodzice mimo to kupili mu Omegę, by mógł zadawać szyku na
    dzielnicy.

    > Bo co by nie mowic - kierowca omegi chyba nie doznal powazniejszych
    > obrazen.
    > Zadzialala fizyka czy 160 bylo tylko w dziennikarskiej wyobrazni.

    160 km/h wyliczyli biegli. Koleś i jego załoga, chyba cztery sztuki tych
    zwierząt tam było, zbiegli z miejsca zdarzenia. Gnojek wrócił za jakiś czas
    na miejsce z mamusią, zgłosić kradzież auta. Policjantów zastanowiło, że
    miał obity ryj i charakterystyczne ślady po pasach.

    Wpisz sobie w Google: "wypadek gdynia chylońska" i poczytaj o szczegółach.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek