  • 41. Data: 2012-01-11 21:53:07
    Temat: Re: Domino
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 12:36:59 -0800 (PST), Konrad Anikiel napisał(a):

    > Widzę że Ty też jesteś z tych dla których szklanka jest do połowy
    > pusta.

    Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, ale jak sie pic chce .. to czemu
    tylko polowa ?

    > Popatrz na tłum ludzi wychodzących z supermarketu z pełnymi
    > wózkami zakupów. Według Twojej wersji, oni wszyscy muszą chyba być
    > nieszczęśliwi, bo wszystko co właśnie kupili (dobrowolnie!)
    > powinno być tańsze i lepsze.

    Wcale nie dobrowolnie, bo jesc jednak trzeba.
    Tylko widzisz - drobna roznica jest taka, ze oni wychodza z pelnymi
    koszami, wiec widac sa zaspokojeni. Oczywiscie - niektorzy o nizszych
    zarobkach beda narzekac ze drogo, po kolejnej podwyzce - ze za drogo i juz
    pieniedzy "na zycie" nie starcza. Innych zaspokaja, bo im dostarcza towary
    wystarczajaco dobre i tanie.

    Mnie tam pod wieloma wzgledami pobliski market nie zaspokaja, a dalsze ...
    tez nie zaspokajaja, bo sa za daleko :-)

    J.

  • 42. Data: 2012-01-11 22:12:01
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 11 Sty, 21:53, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Mnie tam pod wieloma wzgledami pobliski market nie zaspokaja, a dalsze ...
    > tez nie zaspokajaja, bo sa za daleko :-)

    Zgadza się. Do połowy pusta.
    Konrad

  • 43. Data: 2012-01-11 22:45:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 14:12:01 -0800 (PST), Konrad Anikiel napisał(a):

    > Zgadza się. Do połowy pusta.

    Mam chwalic ze moj ulubiony serek JEST raz na miesiac ?

    J.

  • 44. Data: 2012-01-11 22:47:53
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 11 Sty, 22:45, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Wed, 11 Jan 2012 14:12:01 -0800 (PST), Konrad Anikiel napisa (a):

    > Mam chwalic ze moj ulubiony serek JEST raz na miesiac ?

    Nie. Masz usiąść i płakać.

  • 45. Data: 2012-01-12 13:39:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Nie. Masz usiąść i płakać.

    Daleki jestem od plakania, ale tez daleki jestem od stwierdzenia ze
    zaspokaja moje potrzeby :-)

    J.

  • 46. Data: 2012-01-12 14:29:18
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Jan 12, 1:39 pm, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Daleki jestem od plakania, ale tez daleki jestem od stwierdzenia ze
    > zaspokaja moje potrzeby :-)

    Jeśli "zaspokojenie potrzeb" jest Twoim prywatnym stanem świadomości,
    to nie mam nic do dodania, poza wyrazami głębokiego wspólczucia i
    ewentualnie w ramach solidarności, jakąś formą pomocy w Twoim ciężkim
    losie, mogę Ci na przykład napisać wierszyk. Ale jeśli mówimy o
    zjawisku socjologicznym, to może poszukajmy definicji i sprawdźmy
    jakie warunki mają być spełnione żeby twierdzić tak albo inaczej?
    Konrad

  • 47. Data: 2012-01-14 14:34:33
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Ja też mechanik, ale moim zdaniem to nie piony rur, tylko jakieś
    > zastrzyki z betonu pod fundamentami.

    Dziwne tylko że to rury są a nie słupy.