  • 81. Data: 2014-07-23 10:25:30
    Temat: Re: Doprowadzenie mocy 60KW na 450 metrów
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> wrote:

    > W gniazdku w niezależnym obwodzie,

    Czyli nadal nie wiesz, jaki jest spadek na tych stumetrowych przewodach do
    ogrzewacza...

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 82. Data: 2014-07-23 13:13:31
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-07-23 10:25, Adam Wysocki pisze:

    > Czyli nadal nie wiesz, jaki jest spadek na tych stumetrowych przewodach do
    > ogrzewacza...

    Przecież właśnie to mierzę! Mierzę spadek na tablicy za licznikiem
    (dokładniej na nieobciążonej linii podłączonej do tablicy). Licznik
    podłączony jest do złącza kablowego, a to stumetrowym kablem do
    przewodów na słupie. Wydawało mi się, że to dość jasne.

    P.P.

  • 83. Data: 2014-07-24 07:43:06
    Od: b...@g...com

    Dziękuje wszystkim za zabieranie głosu w temacie.
    Wiem dzięki temu trochę więcej.
    Temat powróci za kilka miesięcy, kiedy to już będą znane parametry wydajności, jakie
    potrzebne będą w instalacji i wtedy już z bardziej precyzyjnymi parametrami pewnie
    wrócę do Państwa.
    Bardzo ciekawy dla mnie jest temat falownika przy tak dużej pompie.
    Z falownikami spotykam się na codzień przy regulacji szybkości pracy w linii
    produkcyjnej.
    Czy taki falownik mógłby zarządać wydajnością/pracą w takich przypadkach;
    -zasysanie wody ze stawu,
    -pompowanie wody w studni głębinowej; 45metrów do góry i potem 200 metrów?

  • 84. Data: 2014-07-24 10:46:20
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > przypadkach;
    > -zasysanie wody ze stawu,
    > -pompowanie wody w studni głębinowej; 45metrów do góry i potem 200

    oczywiście
    to tylko kwestia odpowiednich czujników ( ciśnienia, przepływu czy co
    tam jeszcze trzeba)
    współczesne falowniki potrafią obsłużyć kilka pomp bez dodatkowej
    automatyki, mają regulatory PID i bardzo przydatne - wyłączenie pompy
    kiedy chodzi na pusto

    jeffrey