  • 1. Data: 2014-07-20 01:45:44
    Temat: Pytanie o złącze SATA
    Od: "asd" <fpojffdpfpjf>

    Witajcie!

    Szukam takiego czegos jak w linku:
    http://images.morele.net/full/463948_0_f.jpg.

    Czy ktos wie gdzie mozna kupic takie cos, oczywiscie w lepszej cenie niz
    26zl (chodzi dokladnie o taki sam produkt, z otworam pod srubki).

    Z gory dziekuje za podpowiedzi.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-07-20 07:25:41
    Temat: Re: Pytanie o złącze SATA
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    asd pisze tak:

    > Szukam takiego czegos jak w linku:
    > http://images.morele.net/full/463948_0_f.jpg

    no fajny jpg i teraz my mamy zrobić reverse engineering i znaleźć tajny
    link do opisu i typu tego cuda na morelach? :)

    --
    Piter

  • 3. Data: 2014-07-20 08:51:44
    Od: "asd" <fpojffdpfpjf>

    > no fajny jpg i teraz my mamy zrobić reverse engineering i znaleźć tajny
    > link do opisu i typu tego cuda na morelach? :)
    >
    > --
    > Piter

    @Piter: nie wklejalem pelnego linku bo nie chcialem zeby wygladalo na to, iz
    reklamuje strone/produkt ;)

    prosze:
    http://www.morele.net/delock-kabel-sata-22pin-nss-sa
    ta-7pin-zasilanie-molex-84421-463948/

    Adam

  • 4. Data: 2014-07-20 08:58:13
    Od: "asd" <fpojffdpfpjf>

    > no fajny jpg i teraz my mamy zrobić reverse engineering i znaleźć tajny
    > link do opisu i typu tego cuda na morelach? :)
    >
    > --
    > Piter

    Oczywiscie szukalem w google czegos podobnego ale ciezko. Licze, ze ktos z
    Was korzystal juz z podobnego elementu w swoim projekcie i zna jakiegos
    taniego "chinczyka" dostepnego w PL :)

    Bo ta cena jest zbyt zaporowa dla mnie a potrzebuje 3-4 sztuki.

    Pozdro

  • 5. Data: 2014-07-20 09:10:08
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.07.2014 01:45, asd pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktos wie gdzie mozna kupic takie cos, oczywiscie w lepszej cenie niz
    > 26zl (chodzi dokladnie o taki sam produkt, z otworam pod srubki).

    ja potrzebowałem takie coś, w miejscu na drugi dysk w laptopie. (
    wytczka molex inna, ale to drobiazg) na bank było na ebayu, ale jak
    miałem czekać miesiąc, albo płacić u nas za przesyłkę, to wystrugałem
    sam z kabla sata+zasilanie sata+trochę kleju

    ToMasz

  • 6. Data: 2014-07-20 10:24:24
    Od: "asd" <fpojffdpfpjf>

> [...]
    > molex inna, ale to drobiazg) na bank było na ebayu, ale jak miałem czekać
    > miesiąc, albo płacić u nas za przesyłkę, to wystrugałem sam z kabla

    hm hm... domyslam sie... ale robie sobie cos malego i chcialbym aby to bylo
    porzadne... tym bardziej, ze dysk (2.5") bedzie czesto wyjmowany z takiego
    zlacza.

    Znalazlem jeszcze cos takiego:

    ciekawe:
    http://www.aliexpress.com/item/90-degree-Right-angle
    d-SATA-7-15pin-22-pin-male-to-22pin-female-M-F-conne
    ctor/1869541020.html

  • 7. Data: 2014-07-20 15:02:56
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 20/07/2014 09:24, asd wrote:

> [...]
    >
    > ciekawe:
    > http://www.aliexpress.com/item/90-degree-Right-angle
    d-SATA-7-15pin-22-pin-male-to-22pin-female-M-F-conne

    zobacz to
    http://www.ebay.co.uk/itm/330718444266

  • 8. Data: 2014-07-21 09:36:36
    Temat: Re: Pytanie o z??cze SATA
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    -- Wiadomość oryginalna (wysłana 20.07.2014 10:24) --

    > dysk (2.5") bedzie czesto wyjmowany z takiego
    > zlacza.

    A wiesz, że Moleksowe złącza maja wytrzymałość 500 wtyknięć?
    Tańszemu chińczykowi dałbym 50.
    Pozdrowienia,
    MKi

  • 9. Data: 2014-07-21 13:27:55
    Od: "asd" <a...@a...asd>

    > zobacz to
    > http://www.ebay.co.uk/itm/330718444266

    Dzieki Cezar!

    Fajne, ale cena jest nieatrakcyjna :)

  • 10. Data: 2014-07-21 13:29:12
    Od: "asd" <a...@a...asd>

    > A wiesz, że Moleksowe złącza maja wytrzymałość 500 wtyknięć?
    > Tańszemu chińczykowi dałbym 50.
    > Pozdrowienia,
    > MKi

    hmmmm myslisz, ze sie gniazdo wyrobi i beda luzy? :(

    Ja mysle, ze dysk bedzie wysuwany 3-4 na tydzien