  • 1. Data: 2014-07-20 22:18:00
    Temat: drukarka
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    jebać po/eu

    odpalał Ktoś tu drukowanie na laserówce pisząc bezpośrednio do LPT?
    może mi Ktoś objaśnić format komend dla takiej drukary??

  • 2. Data: 2014-07-21 03:06:05
    Temat: Re: drukarka
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    > jebać po/eu

    I po co uderzasz w te tematy? Robisz z siebie idiotę.
    Nie rób tego jak chcesz aby Ci ktoś pomógł...

    > odpalał Ktoś tu drukowanie na laserówce pisząc bezpośrednio do LPT?
    > może mi Ktoś objaśnić format komend dla takiej drukary??

    Wpisz sobie w google hasło PCL (Printer Command Language).

  • 3. Data: 2014-07-21 06:18:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    >
    > I po co uderzasz w te tematy? Robisz z siebie idiotę.
    > Nie rób tego jak chcesz aby Ci ktoś pomógł...

    Jak to dobrze, że mamy tu też ludzi z Ameryki, którym takie jebanie
    niestraszne.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2014-07-21 19:22:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jak to dobrze, że mamy tu też ludzi z Ameryki,
    > którym takie jebanie niestraszne.

    Uczono mnie aby bliźniemu pomagać,
    zwłaszcza jak biedak jest nieuleczlnie chory, np. psychicznie...

  • 5. Data: 2014-07-21 22:23:23
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 12:22:23 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Uczono mnie aby bliźniemu pomagać,
    > zwłaszcza jak biedak jest nieuleczlnie chory, np. psychicznie...

    Ale Ty mu w ten sposób nie pomagasz, tylko umacniasz go w jego ułomności.
    To tak jakbyś dawał menelowi kasę na alkohol.

    --
    GLaF

  • 6. Data: 2014-07-21 22:41:58
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik GLaF napisał:

    > Ale Ty mu w ten sposób nie pomagasz, tylko umacniasz go w jego ułomności.
    > To tak jakbyś dawał menelowi kasę na alkohol.

    Nie nie, on mu nie dał kasy, on mu właśnie spirytu polał.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 7. Data: 2014-07-21 22:47:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan AlexY napisał:

    > Nie nie, on mu nie dał kasy, on mu właśnie spirytu polał.

    To akurat dobrze, żeby menelowi nie dawać pieniędzy do ręki, bo przepije.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2014-07-22 03:09:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To akurat dobrze, żeby menelowi nie dawać pieniędzy do ręki, bo przepije.

    Lepiej Jarku dać od razu spirytusu?? :-)

  • 9. Data: 2014-07-22 05:16:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Lepiej Jarku dać od razu spirytusu?? :-)

    Ale też ostrożnie, zawsze trzeba na ręce patrzeć. Bo jeśli na moment
    spuścić z oka, to może się zdarzyć, że sprzeda, a kasę przpije.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2014-07-22 17:44:59
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    On 21.07.2014 19:22, Pszemol wrote:
    > "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> wrote in message

    > Uczono mnie aby bliźniemu pomagać,
    > zwłaszcza jak biedak jest nieuleczlnie chory, np. psychicznie...

    To może spróbuj dokarmiać gołębie zamiast tego karalucha.