  • 1. Data: 2010-04-25 20:02:15
    Temat: Dorobienie kluczyka Corsa C- mama security code - gdzie?
    Od: "Michal Wornakow" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A wiec mam security code i serial kluczyka, no i chodzi mi o dorobienie
    kluczyka (z imobiliserem) w Warszawie - polecicie jakis zaklad, co to zrobi na
    podstawie powyzszych parametrow?

  • 2. Data: 2010-04-25 20:07:33
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-04-25 20:02, Michal Wornakow pisze:
    > A wiec mam security code i serial kluczyka, no i chodzi mi o dorobienie
    > kluczyka (z imobiliserem) w Warszawie - polecicie jakis zaklad, co to zrobi na
    > podstawie powyzszych parametrow?

    W oplu nie kosztuje to jakiś kolosalnych pieniędzy. jak sobie kupisz
    pilot na allegro to "zintegrują" Ci go z centralnym.

  • 3. Data: 2010-04-26 08:43:53
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    >A wiec mam security code i serial kluczyka, no i chodzi mi o dorobienie
    > kluczyka (z imobiliserem) w Warszawie - polecicie jakis zaklad, co to
    > zrobi na
    > podstawie powyzszych parametrow?

    jeżeli masz kody to ASO, należy zamówić klucz (kod profilu klucza z karty
    "car pass"), ale czeka się 2 tygodnie, trzeba go później zakodować do
    samochodu komputerem serwisowym (tu potrzebny kod immo) i "wymeldować"
    tamten zagubiony,
    jeżeli chcesz dorobić klucz z nadajnikiem CZ to koszty rosną o koszt
    nadajnika, całość może wówczas kosztować >300zł, jeżeli klucz "zwykły" (bez
    nadajnika) to pewnie niespełna 200zł, do tego dochodzi koszt programowania w
    ASO (ceny różne ale pewnie przedział 100-200zł),
    jeżeli masz fabryczny centralny zamek to warto dorobić klucz z nadajnikiem
    CZ dlatego, że fabryczny CZ ma tzw. "dead lock" czyli po zamknięciu i
    zaryglowaniu CZ do auta nie dostaniesz się poprzez klucz zwykły, będziesz
    nim co prawda kręcił w zamku ale zamek się nie otworzy jeżeli uprzednio był
    zaryglowany zdalnie, dlatego warto mieć dwa klucze z nadajnikami bo można
    mieć później poważny kłopot w przypadku zgubienia lub uszkodzenia
    'pierwszego' kluczyka,
    można też skopiować ten istniejący w punktach dorabiania kluczy, kosztów nie
    znam, jak sądzę mają tylko? zwykłe klucze bez nadajników CZ,
    o ceny musisz podzwonić ile to teraz kosztuje,
    brat