  • 1. Data: 2023-12-17 22:52:41
    Temat: Dośc ględznie - Ratujemy Usenet Google Groups, bo likwidacja to zamach na demokrację
    Od: a a <m...@g...com>

    Pisać, dzwonić do Gógle codziennie i pytać, pytać, czy planują ogłosić upadłość
    15.02.2024 ?

    Niech zmienią status Usenet Google Groups na moderowany
    i kilku studentów wyczyści wszystkie Usenet Google Groups ze spamu reklamowego w
    kilka dni i temat będzie rozwiązany, zakończony i Góglarka utraci argumenty, aby
    Usenet Google Groups zlikwidować,
    bo nie ma do tego prawa, bo przejmując przed laty DejaNews, zobowiązała się do
    supportu Usenet Google Groups do końca świata.

  • 2. Data: 2023-12-19 10:16:14
    Od: "a...@p...onet.pl" <a...@p...onet.pl>

    niedziela, 17 grudnia 2023 o 22:52:43 UTC+1 a a napisał(a):
> [...]
    > bo nie ma do tego prawa, bo przejmując przed laty DejaNews, zobowiązała się do
    supportu Usenet Google Groups do końca świata.

    Nie wiem jak czytasz grupy.
    Jeśli jak ja za pomocą przeglądarki jako stronę www na groups.google.com to chyba nic
    się nie zmieni.
    Wg komunikatu pod "Dowiedź się więcej" wg mnie wynika że zostanie jedynie zerwane
    połączenie ze serwerem NNTP danej grupy.
    Wydaje mi się więc że grupa nadal będzie działać, ale tylko poprzez www.
    Problem masz jedynie jeśli używasz jakiegoś czytnika news za pomocą protokołu NNTP.

    Chyba że źle rozumiem treść komunikatu.

    Adam

  • 3. Data: 2023-12-19 11:53:15
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 19/12/2023 09:16, a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > Problem masz jedynie jeśli używasz jakiegoś czytnika news za pomocą protokołu NNTP.

    źle rozumiesz konsekwencje rozwodu GG z Usenet.
    Możesz dalej używać GG ale bedziesz widział tylko posty wysłane przez GG.

    Google to prywatna firma i może robić co chce. Popatrz na statystyki
    usenetu chmurki - w tym miesiącu było 70 użytkowników z czego 25 z GG

    c.

  • 4. Data: 2023-12-19 11:59:25
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Cezar <c...@t...pl.invalid> napisał(a):
    > źle rozumiesz konsekwencje rozwodu GG z Usenet.
    > Możesz dalej używać GG ale bedziesz widział tylko posty wysłane przez GG.

    Też źle :) Nie będzie widział postów wysłanych przez GG, bo takich postów
    nie będzie. Wysyłanie będzie zablokowane. To nie jest rozwód, GG nie będzie
    sobie żyć oddzielnie. Przejdzie w tryb tylko do odczytu i stanie się
    archiwum Usenetu.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2023-12-19 12:21:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 19 grudnia 2023 o 11:53:17 UTC+1 Cezar napisał(a):

> [...]
    >
    > Google to prywatna firma i może robić co chce. Popatrz na statystyki
    > usenetu chmurki - w tym miesiącu było 70 użytkowników z czego 25 z GG

    No i dobrze. Nie będzie roznych wiesniakow, runtow itp. Jak to wyzej napisane? Kazdy
    będzie mogł widzieć posty wysłane przez GG ale tylko beda mogli pisać ci co maja GG.
    Pozytywna selekcja naturalna takie cos się nazywa.

  • 6. Data: 2023-12-19 13:00:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Kazdy będzie mogł widzieć posty wysłane przez GG ale tylko beda mogli pisać ci co
    maja GG.

    Nie. Pisać nie będzie mól nikt poprzez GG. A czytać tylko to co powstało
    przed 22.02.2024.

    Robert

  • 7. Data: 2023-12-19 13:24:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Nie. Pisać nie będzie mól nikt poprzez GG. A czytać tylko to co powstało
    > przed 22.02.2024.

    Trudno o lepsze potwierdzenie powszechnej opinii na temat użytkowników GG.
    Nie czytają niczego, nawet tego, co im wujek Gugiel pisze. A jak czytają,
    to i tak nie rozumieją.

    Jarek

    --
    Nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie,
    a jeśli nawet rozumie, to nic nie pamięta

  • 8. Data: 2023-12-19 13:44:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Trudno o lepsze potwierdzenie powszechnej opinii na temat użytkowników GG.
    > Nie czytają niczego, nawet tego, co im wujek Gugiel pisze. A jak czytają,
    > to i tak nie rozumieją.

    Wyparcie? :)

    Robert

  • 9. Data: 2023-12-19 14:16:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Wyparcie? :)

    Nie sądzę. Nie dopatruję się w tym drugiego dna. Zwykły analfabetyzm
    funkcjonalny.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2023-12-19 14:42:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > postów nie będzie. Wysyłanie będzie zablokowane. To nie jest rozwód, GG
    > nie będzie sobie żyć oddzielnie. Przejdzie w tryb tylko do odczytu i

    Jeszcze trochę inaczej
    "Ta zmiana nie będzie miała wpływu na zawartość Grup dyskusyjnych
    Google, która nie pochodzi z Usenetu, w tym na żadne grupy utworzone
    przez użytkowników i organizacje. Większość obecnej zawartości Grup
    dyskusyjnych Google nie jest treścią z Usenetu, więc ta zmiana jej nie
    dotyczy."

    http://niusy.pl/@support.google.com/arw

    "Znaczna część treści, które są obecnie rozpowszechniane za pomocą
    Usenetu, ... jest spamem."

    No tak, tym z GoogleGroups :-)