  • 1. Data: 2023-12-16 17:10:56
    Temat: Zasada niezachowania
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Ktoś ma pojęcie co to:

    https://interestingengineering.com/innovation/first-
    ai-nonrotational-power-cop28

    https://www.chip.pl/2023/12/elektromagnetyczny-gener
    ator-pradu-korea-poludniowa

    https://www.youtube.com/watch?v=SLJH8Ad2b44

    https://www.semp.or.kr/en

    ?

    Bo mi to wygląda na hidusa w klapkach z prądnicą podpiętą pod silnik,
    tylko przeskalowane do skali korporacyjnej.

    To jakaś nowa jakość scamu w dziedzinie free energy?

  • 2. Data: 2023-12-16 19:49:41
    Temat: Re: Zasada niezachowania
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    heby napisał(a):
> [...]
    > tylko przeskalowane do skali korporacyjnej.
    >
    > To jakaś nowa jakość scamu w dziedzinie free energy?

    Jakiś generator.
    https://www.freepatentsonline.com/20230198368.pdf

    Po co, do czego? Nie wiem.

    Podobna konstrukcję masz w siłowniku tego typu:
    https://pl.pinterest.com/pin/56928382780140387/

  • 3. Data: 2023-12-17 22:55:13
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.12.2023 o 17:10, heby pisze:
> [...]
    > tylko przeskalowane do skali korporacyjnej.
    >
    > To jakaś nowa jakość scamu w dziedzinie free energy?

    To zależy jak definiujesz zmienne pole magnetyczne z wykorzystaniem
    energii magnetycznej zawartej w magnesie. Może w końcu komuś chciało się
    drążyć temat?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2023-12-18 08:57:17
    Od: Jacek <j...@...pl>

> [...]
    > tylko przeskalowane do skali korporacyjnej.
    >
    > To jakaś nowa jakość scamu w dziedzinie free energy?

    Oczojebny styl prezentacji każe przypuszczać że z pomocą wielu
    migających i mądrze wyglądających obrazków ktoś chce ci zrobić wodę z
    mózgu. Włóż to między bajki, energia nie bierze się z niczego.

  • 5. Data: 2023-12-18 10:56:06
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 18.12.2023 o 08:57, Jacek pisze:

> [...]
    > migających i mądrze wyglądających obrazków ktoś chce ci zrobić wodę z
    > mózgu. Włóż to między bajki, energia nie bierze się z niczego.

    Święte słowa:)

    Dziwne jest to, że ludzie się nabierają na cudowną wolną energię.

    Parę "mądrze" brzmiących zwrotów i ciemny lud to kupi jako objawienie cudu:)

    "Technologia ta opiera się według jej twórców na naukowych zasadach,
    takich jak prawo Biota-Savarta i prawo indukcji elektromagnetycznej
    Faradaya. To pierwsze odnosi się do określania indukcji pola
    magnetycznego, której źródłem jest element przewodnika transportującego
    prąd elektryczny. Drugie nawiązuje natomiast do eksperymentów, które
    wykazały, że siła elektromotoryczna indukcji powstająca w obwodzie
    zamkniętym równa jest szybkości zmiany strumienia indukcji magnetycznej
    przenikającej powierzchnię rozpiętą na tym obwodzie, wziętej ze znakiem
    minus."

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 6. Data: 2023-12-18 11:00:49
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Oczojebny styl prezentacji każe przypuszczać że z pomocą wielu
    > migających i mądrze wyglądających obrazków ktoś chce ci zrobić wodę z
    > mózgu. Włóż to między bajki, energia nie bierze się z niczego.

    Ale tam jest już obecne stałe pole magnetyczne w postaci magnesów.
    Skoro w zwykłym dynamie, wystarczy zmienić polaryzację pola
    magnetycznego i masz prąd to tutaj podobnie. W dynamie odbywa się to za
    pomocą fizycznej zmiany przewodnika/magnesu/pola to tutaj jest to
    realizowane bez użycia mechaniki. Jak to realizują elektronicznie? Nie
    wiem dokładnie ale układ elektroniczny wykorzystuje siłę
    elektromotoryczną wytwarzaną przez magnesy trwałe tworząc zmienne pole
    magnetyczne.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2023-12-18 11:02:41
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 18/12/2023 08:57, Jacek wrote:
    > chce ci zrobić wodę z
    > mózgu.

    Nie o mój mózg się obawiaj, a o mózgi polityków. Zastanawia mnie czy aby
    tego typu scam, zdecydowanie bardziej profesjonalny, nie jest celowany w
    polityków albo przynajmniej w tępych "inwerstorów" z grubą kasą. To nowa
    jakość i nowe zjawisko na rynku, a wyewoluowało z filmików na YT/TikTok.

  • 8. Data: 2023-12-18 11:05:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/12/2023 22:55, LordBluzg(R)?? wrote:
    > To zależy jak definiujesz zmienne pole magnetyczne z wykorzystaniem
    > energii magnetycznej zawartej w magnesie. Może w końcu komuś chciało się
    > drążyć temat?

    Nie, to tylko scam, ale w bardzo dużej skali. Nie ma co drążyć. To tylko
    zbiór buzzwords, ale tym razem skierowany nie dla idiotów przed YT, ale
    dla kogoś wyżej (choć też idiotów).

  • 9. Data: 2023-12-18 11:07:25
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 18/12/2023 11:00, LordBluzg(R)?? wrote:
> [...]
    > wiem dokładnie ale układ elektroniczny wykorzystuje siłę
    > elektromotoryczną wytwarzaną przez magnesy trwałe tworząc zmienne pole

    Albo transformator z akwarium :)

    Nie szukaj już tam jakiejś logiki. Nie o tą technologię chodzi, bo to
    tylko hindus w klapkach przebrany w garnitur, a o zjawisko
    społeczno-polityczne które tworzy się na naszych oczach.

  • 10. Data: 2023-12-18 11:20:49
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.12.2023 o 11:07, heby pisze:

    > Albo transformator z akwarium :)
    PODWODNY! Ty się nie śmiej, w zeszłym tygodniu dzwonił do mnie gość, że
    chce zasilać LED na ogrodzie do choinki z 12V i ma
    zasilacz/przetwornicę, którą chuj strzela z powodu mrozu i wilgoci.
    Nawet nówki na mrozie -10C mu odmawiały działania. Poleciłem mu trafo
    podwodne z akwarium. Przywiózł mi 4opak i ma problem solved na lata:)

    > Nie szukaj już tam jakiejś logiki. Nie o tą technologię chodzi, bo to
    > tylko hindus w klapkach przebrany w garnitur, a o zjawisko
    > społeczno-polityczne które tworzy się na naszych oczach.

    Logika logiką ale dokąd nie było neodymów to nie było silników BLDC nie
    mówiąc już o momencie/torque jaki się tam pojawia.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>