  • 1. Data: 2023-12-16 15:35:46
    Temat: Brak dress code
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    to duży plus. Do tego parking. Światowo.
    ładowarki? nic nie piszą

    WYMAGANIA:

    wyksztalcenie wyzsze - mechatronika lub pokrewne - nie
    jezyk angielski w stopniu komunikatywnym - tak
    angielski-hinduski angielski-hiszpański

    umiejetnosc kreatywnego myslenia oraz rozwiazywania problemów - czasami
    umiejetnosc pracy w zespole - o tak
    zaangazowanie w prace - tak

    https://www.wbgroup.pl/kariera/mechatronik/

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2023-12-16 22:44:09
    Temat: Re: Brak dress code
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    PiteR <e...@f...pl> napisał(a):
    > to duży plus. Do tego parking. Światowo.
    > ładowarki? nic nie piszą

    Bo ładowarka jest, ale nie dla pracowników.

> [...]
    > angielski-hinduski angielski-hiszpański
    > umiejetnosc kreatywnego myslenia oraz rozwiazywania problemów - czasami

    Nic szczególnego tu nie ma. Rekrutacja trwa na wiele stanowisk.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2023-12-17 06:51:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ull59o$uor$1$grzegorz@news.chmurka.net>
    user Grzegorz Niemirowski pisze tak:

    > Bo ładowarka jest, ale nie dla pracowników.

    dla Mariuszka?

  • 4. Data: 2023-12-17 12:26:23
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    PiteR <e...@f...pl> napisał(a):
    > dla Mariuszka?

    Nie bywa, Władek też pewnie nie będzie.
    Co właściwie chciałeś osiągnąć zaczynając ten wątek?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2023-12-17 12:47:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ulmlhd$gsl$1$grzegorz@news.chmurka.net>
    user Grzegorz Niemirowski pisze tak:

    > Nie bywa, Władek też pewnie nie będzie.
    > Co właściwie chciałeś osiągnąć zaczynając ten wątek?

    Czytałem o zakupie radiostacji przez Mariuszka.

    Chyba podzielić się z wami, że jestem dumny
    z naszego WB ELECTRONICS.

    Nasz ci on?

  • 6. Data: 2023-12-17 13:09:16
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    PiteR <e...@f...pl> napisał(a):
    > Czytałem o zakupie radiostacji przez Mariuszka.
    > Chyba podzielić się z wami, że jestem dumny
    > z naszego WB ELECTRONICS.
    > Nasz ci on?

    Tak. Radiostacje produkuje nasz stary, polski Radmor. Został on niedawno
    kupiony przez Grupę WB, w skład której wchodzi też WB Electronics. Grupa i
    WBE też są polskie.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/