  • 1. Data: 2011-12-17 16:53:29
    Temat: Dość trafne podsumowanie... :)
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    398,Kolko_i_krzyzyk_na_droge.html?as=1&startsz=x

  • 2. Data: 2011-12-17 18:57:53
    Temat: Re: Dość trafne podsumowanie... :)
    Od: Marcin Kiciński <m...@o...pl>

    W dniu 2011-12-17 16:53, Pablo pisze:
    398,Kolko_i_krzyzyk_na_droge.html?as=1&startsz=x

    To ja jestem jakiś inny, bo w samochodzie znika cała moja agresja :)
    Robię innym miejsce, wpuszczam, nie klnę, nie wymachuję łapskami, nawet
    klaksonu nie używam - zawsze życzliwy i uśmiechnięty :)

    Po prostu lubię jeździć samochodem, sprawia mi to frajdę i nic nie jest
    w stanie zepsuć mi tej przyjemności :)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 3. Data: 2011-12-17 19:30:03
    Od: "kurzu" <k...@o...pl>

    > Po prostu lubię jeździć samochodem, sprawia mi to frajdę i nic nie jest
    > w stanie zepsuć mi tej przyjemności :)
    A rozbita przez kamień szyba w nowym (4 dniowym samochodzie) :(

    Pozdrawiam
    Kurzu

  • 4. Data: 2011-12-17 19:59:29
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-17 17:57:53 +0000, Marcin Kiciński <m...@o...pl> said:

    > To ja jestem jakiś inny, bo w samochodzie znika cała moja agresja :)
    > Robię innym miejsce, wpuszczam, nie klnę, nie wymachuję łapskami, nawet
    > klaksonu nie używam - zawsze życzliwy i uśmiechnięty :)

    Zwyrol! Psujesz innym opinię!

    ;-)

    --
    Bydlę