  • 1. Data: 2003-05-21 07:08:50
    Temat: Dostep dial-up przez miedzystrefowe
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam pytanie. Czy mozna polaczyc sie z numerem dostepowym TPSA przez
    polaczenie miedzystrefowe, np. 01055120202122 - czyli 0-prefix-miasto-numer?
    Pytam o to z uwagi na promocje Tele2 darmowych niedziel w czerwcu.
    Pomyslalem, ze moze dalo by sie to wykorzystac dla darmowego internetu dial-
    up?
    A moze ktos zna jakis publicznie dostepny lokalny numer dostepowy?

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2003-05-21 08:19:18
    Temat: Re: Dostep dial-up przez miedzystrefowe
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Wed, 21 May 2003 07:08:50 +0000 (UTC), <m...@N...gazeta.pl>
    napisał:

    > A moze ktos zna jakis publicznie dostepny lokalny numer dostepowy?

    Chociazby 22 458 4700 ppp/ppp

    M.

  • 3. Data: 2003-05-21 08:19:25
    Od: "januszek" <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wyciac].irc.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > 0-prefix-miasto-numer? Pytam o to z uwagi na promocje Tele2 darmowych
    > niedziel w czerwcu. Pomyslalem, ze moze dalo by sie to wykorzystac

    Nie bylby darmowy tylko na koszt Tele2 ;P I nie jest to mozliwe ;)

    > A moze ktos zna jakis publicznie dostepny lokalny numer dostepowy?

    Nie ma darmowych - co najwyzej ktos inny za to placi. Rownie dobrze
    mozesz pasozytowac na sasiadach ;P

    januszek

  • 4. Data: 2003-05-21 09:25:00
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    januszek <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wycia
    c].irc.pl>
    napisał(a):

    > Nie bylby darmowy tylko na koszt Tele2 ;P I nie jest to mozliwe ;)

    Nie ja wymyslilem te promocje. A skoro jest, to czemu nie skorzystac?

    Michal

  • 5. Data: 2003-05-21 11:35:12
    Od: "januszek" <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wyciac].irc.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Nie ja wymyslilem te promocje. A skoro jest, to czemu nie skorzystac?

    IMHO nie tyle chciales skorzystac z promocji co wykorzystujac sytuacje
    wyludzic cos dla siebie...

    januszek

  • 6. Data: 2003-05-21 12:38:54
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    napisał(a):

    > IMHO nie tyle chciales skorzystac z promocji co wykorzystujac sytuacje
    > wyludzic cos dla siebie...

    Hmmm. Umowe z Tele2 podpisalem po to, zeby miec tansze polaczenia
    miedzystrefowe i zrobilem to jeszcze przed zapowiedziana promocja...
    A skoro jest taka promocja to co jest niestosownego w jej wykorzystaniu?
    Przyznaje, ze moze w sposob o jakim Tele2 nie myslalo, ale jak juz pisalem
    nie ja ja wymyslalem...
    Naprawde robie zle?

    Michal

  • 7. Data: 2003-05-21 12:38:59
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ja wymyslilem te promocje. A skoro jest, to czemu nie skorzystac?
    >
    > Michal

    Tele2 stosuje VoIP-a wiec o ile faxa jeszcze przeniesie
    ale modulacji modemowej juz nie - wiec koniec zabawy.

    P/

  • 8. Data: 2003-05-21 14:16:35
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Pawel Sikora napisal(a) [21 May 2003]:

    [...]
    > Tele2 stosuje VoIP-a wiec o ile faxa jeszcze przeniesie
    > ale modulacji modemowej juz nie - wiec koniec zabawy.

    Rozmaite urzadzenia VoIP maja funkcjonalnosc umozliwiajaca transparentne
    (G.711) przepuszczenie sygnalu po wykryciu transmisji modemowej, np:
    http://www.cisco.com/en/US/products/sw/iosswrel/ps18
    34/products_feature_gu
    ide09186a008008024f.html

    Oczywiscie nie sadze, by z tej funkcji korzystano w rozwiazaniach typu
    Tele2.

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 9. Data: 2003-05-22 11:52:52
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Wed, 21 May 2003 12:38:59 +0000 (UTC), Pawel Sikora

    > Tele2 stosuje VoIP-a wiec o ile faxa jeszcze przeniesie
    > ale modulacji modemowej juz nie - wiec koniec zabawy.

    Tele2 (przynajmniej wg deklaracji prezesa) w polaczeniach krajowych nie
    korzysta z VoIP, a z "normalnych" polaczen komutowanych.

    M.

  • 10. Data: 2003-05-22 11:53:22
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl> writes:

    > <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tele2 stosuje VoIP-a wiec o ile faxa jeszcze przeniesie
    > ale modulacji modemowej juz nie - wiec koniec zabawy.

    Niekoniecznie.
    Bawiłem się kiedyś naszym VoIPem dzwoniąc modemem na nasze węzły w
    innych miastach i nie dość, że działało, to jeszcze spinało się na
    V.90 na ponad 40 kb/s - więc jakoś da się to zrobić.
    Oczywiście nie mam pojęcia, jak jest w Tele2.

    Inna sprawa, że nie działa na małych gatewayach voipowych typu
    cisco 827-4.

    Jacek