  • 1. Data: 2003-05-19 15:46:13
    Temat: Moze doradzicie ?
    Od: "onlyone" <d...@i...pl>

    Witam
    Jaki dostawca internetu (radiowy) jest w Krakowie ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-20 10:22:04
    Temat: Re: Moze doradzicie ?
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Mon, 19 May 2003 15:46:13 +0000 (UTC) I had a dream that onlyone
    <d...@i...pl> wrote:
    >Jaki dostawca internetu (radiowy) jest w Krakowie ?

    KKI, TDC, Crowley, IPartners, Futuro, Tele2, a poza tym urządzenia radiowe
    są tak tanie, że może Ci taki link zestawić pewnie też np. Ceti.

  • 3. Data: 2003-05-20 12:04:34
    Od: "Grzegorz" <g...@w...expro.pl>

    > są tak tanie, że może Ci taki link zestawić pewnie też np. Ceti.
    Tanie owszem sa... tyle ze czy aby napewno mozna ich w pelni legalnie
    uzywac? (mowie o 2,4 GHz)

    Krawiec

  • 4. Data: 2003-05-20 12:29:23
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 20 May 2003 12:04:34 +0000 (UTC) I had a dream that Grzegorz
    <g...@w...expro.pl> wrote:
    >Tanie owszem sa... tyle ze czy aby napewno mozna ich w pelni legalnie
    >uzywac? (mowie o 2,4 GHz)

    Zależy od warunków. Zgłoś się do danej firmy, to Ci powie, jakiego sprzętu
    używa i jak to się ma do legalności.

  • 5. Data: 2003-05-20 15:06:32
    Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>

    onlyone <d...@i...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Jaki dostawca internetu (radiowy) jest w Krakowie ?
    > pozdrawiam
    > dragonite
    > każdy większy dostawca świadczy usługi radiowe a w Krakowie jest ich sporo
    np. TELE2, PRO FUTURO, CROWLEY, NETIA, KKI, itd. Więc jak dobrze poszukasz to
    coś znajdziesz dla siebie.