  • 1. Data: 2011-07-02 17:13:21
    Temat: Doubezpieczenie
    Od: Wojtas <w...@o...pl>

    Witajcie!

    Być może Wy coś będziecie wiedzieć w temacie. Niestety, infolinia
    ubezpieczyciela czynna jest tylko w tygodniu, a ja muszę mieć tę
    informację asap. Chodzi o OC. O ile wzrosłaby stawka (pi razy oko),
    gdyby chcieć doubezpieczyć samochód, którym nie miała jeździć osoba
    poniżej 24 roku życia i mająca prawko krócej niż 3 lata, ale będzie
    jeździła?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2011-07-02 17:34:16
    Temat: Re: Doubezpieczenie
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-02 17:13:21 +0200, Wojtas <w...@o...pl> said:

    > O ile wzrosłaby stawka (pi razy oko), gdyby chcieć doubezpieczyć
    > samochód, którym nie miała jeździć osoba poniżej 24 roku życia i mająca
    > prawko krócej niż 3 lata, ale będzie jeździła?

    Policz sobie (oszacuj) w dostępnych kalkulatorach online.
    W poniedziałek zweryfikujesz kwotę u swojego ubezpieczyciela...

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-07-02 17:42:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 02 Jul 2011 17:13:21 +0200, Wojtas wrote:
> [...]
    >gdyby chcieć doubezpieczyć samochód, którym nie miała jeździć osoba
    >poniżej 24 roku życia i mająca prawko krócej niż 3 lata, ale będzie

    kalkulator ubezpieczyciel ma ? To zrob dwie kalkulacje, na siebie, i
    na oboje.

    J.