  • 1. Data: 2011-07-02 10:44:24
    Temat: nowy sposób na biznes
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://www.raciborz.com.pl/art6914.html

    " pomysł generowałoby wpływy do budżetu miasta, a straż miejska mogłaby
    się z uzyskanych środków samofinansować. Twierdzi, że 8-godzinny
    codzienny patrol mógłby przynieść dochód od 500 tys. zł do nawet 1 mln
    zł w skali roku. - 20 tys. zł kosztuje wideorejestrator, samochód
    najlepiej kombi z przyciemnianymi szybami - około 100 tys. zł.
    Inwestycja zwróciłaby się już po paru miesiącach
    "

    poprawa bezpieczeństwa.
    zajebiście

  • 2. Data: 2011-07-02 11:02:58
    Temat: Re: nowy sposób na biznes
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-07-02 10:44, megrims pisze:
> [...]
    > najlepiej kombi z przyciemnianymi szybami - około 100 tys. zł.
    > Inwestycja zwróciłaby się już po paru miesiącach

    "Może rejestrować wszelkie wykroczenia np. wymuszanie pierwszeństwa na
    przejściach dla pieszych w rejonie szkół, gdzie często dochodzi do
    poważnych wypadków z udziałem dzieci."
    Niech mi poda taki ćwok prawdziwe dane, ile to razy rocznie dochodzi do
    wymuszenia pierwszeństwa na przejściu dla pieszych w rejonie szkoły, co
    to znaczy liczbowo "częste poważne wypadki z udziałem dzieci"... Inaczej
    to jest retoryka wojenna.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173