  • 1. Data: 2011-07-02 17:55:09
    Temat: Polak potrafi
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Byla ostatnio akcja, ze goscie przemycali mazde z Niemiec do Kazachstanu
    bodajze w transicie. Nie musialem dlugo czekac i tez na drodze spotkalem
    rownie pomyslowych panow.

    http://imageshack.us/photo/my-images/151/autolol22.j
    pg/

    Tak, tam bylo cale auto (bez kol). Auto wiozace ledwo zipalo - jechali
    jakies 20-30km/h i zdecydowanie przechylalo sie w tyl. Ciekawe czy
    dojechali do celu...

  • 2. Data: 2011-07-02 19:15:49
    Temat: Re: Polak potrafi
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message

> [...]
    >
    > Tak, tam bylo cale auto (bez kol). Auto wiozace ledwo zipalo - jechali
    > jakies 20-30km/h i zdecydowanie przechylalo sie w tyl. Ciekawe czy

    Bo w środku zapewne mieli mazdę :-)

  • 3. Data: 2011-07-02 19:17:19
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > http://imageshack.us/photo/my-images/151/autolol22.j
    pg/

    Co w prawda w naczepie TIR'a,
    ale za to (prawie) cały kombajn zbożowy też widziałem :-)
    Prawie - bo bez headera oczywiście ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-07-03 11:07:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Jul 2011 19:17:19 +0200, J_K_K wrote:
    pg/

    >Co w prawda w naczepie TIR'a,
    >ale za to (prawie) cały kombajn zbożowy też widziałem :-)
    >Prawie - bo bez headera oczywiście ;-)

    Nie wiem czy to jakies osiagniecie - przeciez musza je jakos
    transportowac.

    J.

  • 5. Data: 2011-07-03 12:13:39
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    >
    > Tak, tam bylo cale auto (bez kol). Auto wiozace ledwo zipalo - jechali
    > jakies 20-30km/h i zdecydowanie przechylalo sie w tyl. Ciekawe czy

    no ale tak naprawde w czym problem?
    Jakby za tym transitem ciągnął przyczepe, to byloby lepiej - silnik miałby
    tak samo ciężko plus cieżar przyczepy.
    Jedynie ładowność samego transita była pewnie przekroczona, ale czy na
    obrazku powżej też tak jest - nie wiemy, bo nie wiemy co to za samochód.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2011-07-03 12:39:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > obrazku powżej też tak jest - nie wiemy, bo nie wiemy co to za samochód.

    To bylo cos pokroju lublina z izotermą

  • 7. Data: 2011-07-05 23:15:13
    Od: "RoB" <r...@g...pl>

    > To bylo cos pokroju lublina z izotermą

    A co to dla TAKIEGO Lublinka, jakis tam spruchnialy fort courier, pewnie
    jeszcze bez srodka ;)
    Pewnie, obydwa jechaly na ostatnia droge na zlomowisko, wiecej wyplacili za
    lublina, bo z drogocennym ladunkiem, hehehe....

    RoB