  • 1. Data: 2010-06-10 21:26:31
    Temat: Dreambox 500s - brak zasilania LNB
    Od: RaczQ <m...@w...pl>

    Tuner po zwarciu na LNB nie widzi głowicy. W menu nie ma możliwości
    skanowania satelity brak tej opcji w ogóle jakby nie było głowicy.
    Próbowałem zwarcia Q72 z punktem na płycie nie dało rezultatu. Image
    działa bez problemu. Nawet na świeżo stawianym systemie nie był
    możliwości wybrania ustawienia instalacji czy skanowania satelity.

    Pomierzone napięcia na głowicy na poszczególnych nogach:

    2 - 0V powinno być 13/18V
    3,4 - 5v
    12 - 3,3v
    16 do końca - 3,3v

    Co jeszcze można sprawdzić zanim wymieni się głowice ?

  • 2. Data: 2010-06-10 21:48:36
    Temat: Re: Dreambox 500s - brak zasilania LNB
    Od: zenek <z...@o...pl>

    RaczQ pisze:
> [...]
    > 12 - 3,3v
    > 16 do końca - 3,3v
    >
    > Co jeszcze można sprawdzić zanim wymieni się głowice ?

    Dziwne to jest bo kazdy tuner ma zabezpieczenie przeciwko zwarciu na
    wyjsciu.

  • 3. Data: 2010-06-11 07:55:10
    Od: RaczQ <m...@w...pl>

    > Dziwne to jest bo kazdy tuner ma zabezpieczenie przeciwko zwarciu na
    > wyjsciu.

    No może i dziwne ale taki dostałem. Nie znam historii tego tunera...
    Ktoś pomoże ?

  • 4. Data: 2010-06-11 08:47:39
    Od: RaczQ <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-11 09:55, RaczQ pisze:

    > No może i dziwne ale taki dostałem. Nie znam historii tego tunera...
    > Ktoś pomoże ?

    Dodatkowo pomierzyłem F70 sprawny dostaje 12v i wychodzi 12v, U70 na in
    ma 5v reszta 0v