  • 11. Data: 2013-08-09 21:50:58
    Temat: Re: Drukarka Brother
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-09 16:26, JoteR pisze:

    > O ile pamiętam, ta listwa ma wyłącznik, z którego chętnie korzystasz, tak
    > więc o stałym podłączeniu zasilania raczej nie ma mowy.

    No tak, tylko po co ona miałaby być cały czas pod prądem, kiedy
    niepotrzebna.
    I tak się włacza po włączeniu listwy.

    > Zresztą, co chcesz - drukarka przeżyła już 3 lata, a więc dłużej, niż
    > przewiduje gwarancja i współczesne (za przeproszeniem) standardy.

    Przygnębiłeś mnie. Pomyślalam sobie, że pewnie masz rację i sprawdziłam
    czy jeszcze ta gwarancja jest. Gdzieś tam w teczce papierowej leży
    gwarancja, ale weszłam na stronę i oto co zobaczyłam:
    MFC250C Gwarancja 3 lata z transportem 12/08/2010 12/08/2013

    Diabli nadali, jak zadzwonię do serwisu w poniedziałek to mi w
    poniedziałek kurier po drukarkę nie przyjedzie tylko najwcześniej we
    wtorek. No i wszystko do kitu.
    Teraz na nową kuchenkę i pralkę nie opłaciłam przedłużonej gwarancji,
    więc mi ten sprzęt też padnie za jakieś 2 lata? Nic tylko się zabić,
    albo po sądach chodzi.

    Rozejrzyj
    > się za nową.

    Parszywie spłukałam się na modernizację mieszkania i teraz jeszcze ta
    drukarczyna padła. Tak cichutko sobie umarła. Lodówki Ardo jeszcze nie
    wymieniłam i boję się, że może też paść, bo chodzi już 17 lat.

    Nie wątpię, że Twoje poszukiwania dostarczą sporo uciechy
    > szacownej grupie, a usenetowi animkożercy będą w stanie permanentnego
    > orgazmu ;->

    A niech się podniecają jak nie mają bidoki nic lepszego obok;-)

    --
    animka

  • 12. Data: 2013-08-09 22:55:48
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 09 Aug 2013 21:50:58 +0200, animka napisał(a):

    > No tak, tylko po co ona miałaby być cały czas pod prądem, kiedy
    > niepotrzebna.

    Np. po to, zeby sie nie spieprzyla?

> [...]
    >
    > Diabli nadali, jak zadzwonię do serwisu w poniedziałek to mi w
    > poniedziałek kurier po drukarkę nie przyjedzie tylko najwcześniej we

    Zglos tluczku reklamacje przez siec.

    > Teraz na nową kuchenkę i pralkę nie opłaciłam przedłużonej gwarancji,
    > więc mi ten sprzęt też padnie za jakieś 2 lata? Nic tylko się zabić,
    > albo po sądach chodzi.

    Albo uzyc mozgu i uzywac sprzetu zgodnie z instrukcja.

    > A niech się podniecają jak nie mają bidoki nic lepszego obok;-)

    Lepsze maja, a jakze, ale glupszego trudno sie doszukac :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 13. Data: 2013-08-10 03:00:18
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-09 22:55, R.e.m.e.K pisze:

    > Np. po to, zeby sie nie spieprzyla?

    > Zglos tluczku reklamacje przez siec.

    Wioskowy jesteś i to chyba z domu wyniosleś, tzn te tluczki.
    Jedno mądre co napisałeś to złożyć reklamację przez sieć. Noc, ale
    złożę. Będzie przyjajmniej data wcześniejsza.

    > Albo uzyc mozgu i uzywac sprzetu zgodnie z instrukcja.

    Toteż używam. Lodówkę to 17 lat. Tylko ten najstarszy sprzet mi został,
    ale działa.

    > Lepsze maja, a jakze, ale glupszego trudno sie doszukac :-)

    To po kiego dzukasz? Nudzisz się.

    --
    animka

  • 14. Data: 2013-08-10 03:44:04
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    A nie myslalas by kupic sobie drukareczke laserowa jakas tania w
    eksploatacjii?
    Np HP 1320D(N - jak potrzebujesz sieciowa) czy Kyocere 1300D - sam mam
    taka i nie zamienilbym ja na zadna. Toner 65 zl za 7000 stron. Nic nie
    zasycha, ladnie dziala duplex a takie cos z nowym tonerem kupilem za 188
    zl z przesylka po konserwacji i Tobie tez polecam :)

    Krzysiek

  • 15. Data: 2013-08-10 04:26:40
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-08-10 03:00, animka pisze:
    > Toteż używam. Lodówkę to 17 lat. Tylko ten najstarszy sprzet mi został,
    > ale działa.

    I tak trzymaj! Tu pokręć pokrętłem w lodówce, tam zaprogramuj pralkę i
    mikrofalówkę, a tu udzielaj na pl.soc.seks (padre! tyle lat, a ja tam
    ani jednego psota, ale może to i dobrze, bo ponoć niektórzy wolą to
    robić niż o tym pisać, hehe). :)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 16. Data: 2013-08-10 07:17:02
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2013-08-10 04:26, $heikh el $hah pisze:

> [...]
    > mikrofalówkę, a tu udzielaj na pl.soc.seks (padre! tyle lat, a ja tam
    > ani jednego psota, ale może to i dobrze, bo ponoć niektórzy wolą to

    Akurat dziwne, że to TY tak piszesz. Na pręgierzu w co drugim poście
    chwalisz się, z kim to nie byłeś :D

    --
    sandman

  • 17. Data: 2013-08-10 07:58:19
    Od: Szejk <x...@x...xx>

    W dniu 2013-08-10 07:17, sandman pisze:

    > Akurat dziwne, że to TY tak piszesz. Na pręgierzu w co drugim poście
    > chwalisz się, z kim to nie byłeś :D

    Mam iść się pochwalić, że nie byłem z Twoją kobietą? :>

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 18. Data: 2013-08-10 10:36:26
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2013-08-10 07:58, Szejk pisze:

    > Mam iść się pochwalić, że nie byłem z Twoją kobietą? :>

    Ona nie lubi srebrnych adidasów :D

    --
    sandman

  • 19. Data: 2013-08-10 10:52:32
    Od: Szejk <x...@x...xx>

    W dniu 2013-08-10 10:36, sandman pisze:

    > Ona nie lubi srebrnych adidasów :D

    Chwilowo w nich nie chodzę. A czarne "Badury" to już nie byle laczki,
    nie? :>

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 20. Data: 2013-08-10 11:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No tak, tylko po co ona miałaby być cały czas pod prądem, kiedy
    > niepotrzebna.
    > I tak się włacza po włączeniu listwy.

    i masz wytłumaczenie.
    Drukarka podłaczona do prądu ma ustawione dodatkowe działania mające na
    celu przeciwdziałać takim awariom jak sie tobie zdarzyła.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo