  • 1. Data: 2014-05-16 15:52:43
    Temat: Duże środki w Orange na kartę - co robić?
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    Mam kilkaset pln na telefonie prepaid w Orange. Numer nie jest mi już do
    niczego potrzebny.
    Jak można te środki wykorzystać?
    Konkursy sms, opłacenie usług premium sms, sprzedac na alledrogo, inne?
    Kiedyś była opcja przesłania pieniędzy z telefonu na telefon ale ponoć to
    wyłączyli?

  • 2. Data: 2014-05-16 19:19:06
    Temat: Re: Duże środki w Orange na kartę - co robić?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Vikku, 16 maj 2014 w
    news:5376182c$0$2143$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> [...]
    > Konkursy sms, opłacenie usług premium sms, sprzedac na alledrogo,
    > inne? Kiedyś była opcja przesłania pieniędzy z telefonu na telefon

    Najszybciej to sprzedać na allegro w postaci jakichś tam kodów czy
    punktów do gier. Pamiętam, że dobrze sprzedawało się jakieś złoto w WoW i
    WoT, które można kupować sms. Pewnie zwróci ci się 50-60%
    Albo po prostu wystaw na aukcję kartę sim.

  • 3. Data: 2014-05-16 20:31:18
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

> [...]
    > WoT, które można kupować sms. Pewnie zwróci ci się 50-60%
    > Albo po prostu wystaw na aukcję kartę sim.

    kicha straszna. Stracę na tym ok. 1000 pln.

  • 4. Data: 2014-05-16 20:45:12
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Vikku napisał:

    > kicha straszna. Stracę na tym ok. 1000 pln.

    masz kilkaset a stracisz tysiaka? :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 5. Data: 2014-05-17 22:34:00
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    > masz kilkaset a stracisz tysiaka? :D

    dokladniej sprawdzilem wszystkie simy i kwoty. I tak wlasnie to sie skonczy.

  • 6. Data: 2014-05-20 20:13:22
    Od: "Zdzichu Pi" <p...@c...com>

    to daj mi :)