  • 1. Data: 2010-04-05 19:14:27
    Temat: Duży ruch w niedzielę (wielkanocną)
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Co roku w niedzielne przedpołudnie wielkanocne ruszam w tę samą
    100-kilometrową trasę z woj. śląskiego do małopolskiego (poza autostradami)
    i wracam późnym wieczorem.

    Zawsze przed południem był spokój na drogach, czasem jechało się wiele
    kilometrów nie widząc ani jednego samochodu, z całkowitą ciszą na CB.

    Wczoraj był ogromny wyjątek od tej reguły, ruch był stosunkowo duży,
    chwilami jak w dzień roboczy. Stałem nawet w korku, co wydawało mi się tego
    dnia rzeczą nie do pomyślenia na tej trasie. Czy tylko mi się zdawało/zbieg
    okoliczności, czy coś się stało na przełomie ostatniego roku? Zapewne
    zwiększyła się ilość samochodów w kraju, ale nie aż tak drastycznie? A może
    kierocy zmienili swoje zwyczaje, nie jeżdżą już do rodziny na noc (tak jak
    ja) tylko ją odwiedzają w ciągu dnia?

    Jechałem z pasażerami, wszyscy mieliśmy podobne odczucia.

    A Wy?

    Wasze zdrowie!
    Technolog

  • 2. Data: 2010-04-05 21:00:57
    Temat: Re: Duży ruch w niedzielę (wielkanocną)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Apr 2010 19:14:27 +0200, Technolog wrote:
> [...]
    >okoliczności, czy coś się stało na przełomie ostatniego roku? Zapewne
    >zwiększyła się ilość samochodów w kraju, ale nie aż tak drastycznie?

    Raczej poszukaj czy jakas rownolegla droga nie jest w remoncie, a moze
    jakis festyn w okolicy.
    Zima kiepska i zamiast w gory na narty to do rodziny, slowackie
    wyciagi takie drogie ..
    Ewentualnie jakis wypadek i stad ten korek, ale do tego jeszcze musza
    byc pojazdy.

    J.