  • 1. Data: 2010-04-05 17:01:25
    Temat: Piszczenie
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Przy opuszczaniu/podnoszeniu "elektrycznych" szyb w drzwiach samochodu,
    słychać głośne piszczenie, jakby szyby silnie tarły o uszczelki. Nie
    chcę demontować wszystkiego w drzwiach. Jakie środki chemiczne,
    eliminujące to piszczenie, proponujecie, i w które miejsca tą chemię
    zastosować? Nie chciałbym, aby dochodziło jednocześnie do zabrudzenia
    (zatłuszczenia) szyb. Wymiana drzwi, czy całego samochodu na nowe, nie
    jest możliwa (finanse).

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2010-04-05 17:17:15
    Temat: Re: Piszczenie
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chciałbym, aby dochodziło jednocześnie do zabrudzenia (zatłuszczenia)
    > szyb. Wymiana drzwi, czy całego samochodu na nowe, nie jest możliwa

    era.pl tylko tam kupisz środek minimalizujący tarcie, aplikowany bez
    rozbierania drzwi i nie pozostawiający smug.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2010-04-05 17:44:45
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > era.pl tylko tam kupisz środek minimalizujący tarcie, aplikowany bez rozbierania
    drzwi i nie pozostawiający smug.

    Nie chodzi mi o obiecywane kilka lat temu cuda, ale znalazłem na Allegro
    "Klueber ISOFLEX smar", może coś takiego rozwiązałoby mój problem?

    Z podziękowaniem
    MJ

  • 4. Data: 2010-04-05 18:02:37
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Nie chodzi mi o obiecywane kilka lat temu cuda, ale znalazłem na Allegro
    > "Klueber ISOFLEX smar", może coś takiego rozwiązałoby mój problem?

    Nie wiem, nie znam tego smaru ale jeżeli coś sie dzieje z podnośnikiem szyby
    to trzeba tam zajrzeć i koniec. Lepiej od razu niż po tym jak szyby
    przestaną działać :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2010-04-05 18:57:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tata wrote:

    > Przy opuszczaniu/podnoszeniu "elektrycznych" szyb w drzwiach samochodu,
    > słychać głośne piszczenie

    Skoro trzymasz chomika w aucie to teraz go przynajmniej nie zgniataj...

    --
    cokolwiek