  • 1. Data: 2010-04-05 17:19:57
    Temat: Opony letnie proste pytanie :-)
    Od: "Alf127" <a...@i...pl>

    Musze kupic opony.
    Wybralem Nokian ZG2 lub Goodyear OptiGrip
    Rozmiar jesli to ma znaczenie to 205/55/R16
    Zalezy mi na dobrym hamowaniu na mokrym i
    na cichej, bardzo cichej pracy.
    Ktore wybrac? Czy warto prawie dwie stowy
    zaplacic wiecej za Nokiany?
    Dodam ze somochod to lekkie auto z silnikiem o
    sporej mocy.

    pozdrowienia

  • 2. Data: 2010-04-05 23:34:49
    Temat: Re: Opony letnie proste pytanie :-)
    Od: Stefan Szczygielski <u...@S...eu.org>

    Alf127 wrote:
    > Musze kupic opony.
    > Zalezy mi na dobrym hamowaniu na mokrym i
    > na cichej, bardzo cichej pracy.

    A nie są to czasem sprzeczne wymagania?

    S.

  • 3. Data: 2010-04-06 08:23:51
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Alf127" <> napisał w wiadomości ...
    > Musze kupic opony.
    > Wybralem Nokian ZG2 lub Goodyear OptiGrip
    > Rozmiar jesli to ma znaczenie to 205/55/R16
    > Zalezy mi na dobrym hamowaniu na mokrym i
    > na cichej, bardzo cichej pracy.

    mój brat ma Nokiany Z (nieco większe bo 225/55/R16)
    i bardzo sobie chwali - bardzo dobrze trzymają sie drogi
    na suchym i mokrym i nie są głośne
    Goodyear OptiGrip nie znam ale miałem 2 inne goodyear'y
    i szybko się ząbkowały i robiły niemiłosiernie głośne

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 4. Data: 2010-04-06 08:38:03
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

    "Alf127" <a...@i...pl> wrote in news:hpcv39$4if$1@inews.gazeta.pl:

    > Musze kupic opony.
    > Wybralem Nokian ZG2 lub Goodyear OptiGrip
    > Rozmiar jesli to ma znaczenie to 205/55/R16

    Bridgestone ER300, mocne i wytrzymale, szczegolnie RFT

    > Zalezy mi na dobrym hamowaniu na mokrym i
    > na cichej, bardzo cichej pracy.

    hmm, przyznam sie ze jeszcze nie mialem opony w ktorej halas by mi przeszkadzal

    > Ktore wybrac? Czy warto prawie dwie stowy
    > zaplacic wiecej za Nokiany?

    za lepsze opony warto ;) czy za nokiany to bym polemizowal ;)

  • 5. Data: 2010-04-06 09:24:31
    Od: "Alf127" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Stefan Szczygielski" <u...@S...eu.org> napisał w
    wiadomości news:hpdl1p$20n$1@news.onet.pl...
    > A nie są to czasem sprzeczne wymagania?
    > S.

    Pewnie troche sprzeczne sa, ale chyba jednak nie do konca
    Np. Nokian chwali sie ze ma rowki polerowane przez co
    ciszej odprowadza wode, wiem, powiesz marketing, ale jednak
    w cos trza wierzyc dltaego pytam tutaj.

    pozdrowienia

  • 6. Data: 2010-04-06 23:29:20
    Od: "user" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Alf127" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ktore wybrac? Czy warto prawie dwie stowy
    > zaplacic wiecej za Nokiany?
    > Dodam ze somochod to lekkie auto z silnikiem o

    Ja kupiłem Godyear OptiGrip za 270 zł sztuka

  • 7. Data: 2010-04-08 11:28:01
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Leszczynski" <z...@j...cy> napisał w wiadomości

> [...]
    > przeszkadzal

    > za lepsze opony warto ;) czy za nokiany to bym polemizowal ;)

    Kiedyś Nokiany robili w Finlandii - i to były naprawdę super opony, choć u
    nas mało znane. Teraz poszli na masówkę, fabryki mają na Słowacji i w
    Rosji - i zaczęli robić chłam. Jeszcze 5 lat temu polecałbym Nokiany w
    ciemno - teraz 3 x bym się zastanowił.

    LM