  • 1. Data: 2020-01-28 13:54:07
    Temat: Dwa głośniki BT w trybie stereo.
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy ktoś mógłby polecić dobrej jakości głośniki bezprzewodowe (oba na
    aku), które można rozstawić i mieć stereo?
    Są takie w Biedronce, mają poorawny tryb stereo ale ich jakość
    dźwięku jest taka sobie (nie mają basów).
    Markowe ciężko znaleźć bo jeśli mają funkcje wspólnego grania to jest
    to kretyński tryb "party" czyli oba grają mono. Serio tak ciężko się
    domyśleć, że rynek potrzebuje też stereo?
    W sklepach sprzedawcy drapią się po głowie i nic nie umieją
    doradzić....

    --
    Marek

  • 2. Data: 2020-01-28 14:27:20
    Temat: Re: Dwa głośniki BT w trybie stereo.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Markowe ciężko znaleźć bo jeśli mają funkcje wspólnego grania
    > to jest to kretyński tryb "party" czyli oba grają mono.

    Zależy kto szuka i kto kupuje. Niektórzy tak mają, że obojętne co
    by nie kupili, to od razu po zmianie właściciela staje się Markowe.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2020-01-28 14:31:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]
    >to kretyński tryb "party" czyli oba grają mono. Serio tak ciężko się
    >domyśleć, że rynek potrzebuje też stereo?

    malolat nie zauwazy roznicy :-)

    To sie w ogole da zrobic ?

    Dwa osobne urzadzenia BT ... nie, to chyba nie wyjdzie, szczegolnie
    jak ma grac synchronicznie.
    Jeden identyfikator i jedno sparowanie ? No, moze i sie uda.

    Kabelek miedzy glosnikami ?
    radiowo miedzy glosnikami ?

    J.

  • 4. Data: 2020-01-28 15:26:20
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > grac synchronicznie.
    > Jeden identyfikator i jedno sparowanie ? No, moze i sie uda.

    Weszło takie coś ostatnio do standardu.
    Multi-Stream Audio will enable the transmission of multiple, independent,
    synchronized audio streams between an audio source device, such as a
    smartphone, and one or more audio sink devices.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2020-01-28 19:30:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 28 Jan 2020 14:31:46 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > radiowo miedzy glosnikami ?

    Tak. Ten z biedronki:
    https://youtu.be/k-QbH2JtReo

    To są dwa głośniki. Każdy ma BT, mozna używać jako dwa osobne
    głośniki z różnymi urządzeniami lub w trybie master-slave gdy master
    gra jeden kanał i wysyła drugi do drugiego.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2020-01-29 15:15:54
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2020-01-28 o 19:30, Marek pisze:

> [...]
    >
    > To są dwa głośniki. Każdy ma BT, mozna używać jako dwa osobne głośniki z
    > różnymi urządzeniami lub w trybie master-slave gdy master gra jeden

    i nie ma przesunięcia fazowego po kolejnej transmisji między głośnikami?

  • 7. Data: 2020-01-29 15:21:58
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-29 o 15:15 +0100, Roman Rogóż napisał:

    > i nie ma przesunięcia fazowego po kolejnej transmisji między
    > głośnikami?

    Może master buforuje nieco zanim sam zagra?

    Mateusz

  • 8. Data: 2020-01-29 18:19:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 29 Jan 2020 15:15:54 +0100, Roman
    Rogóż<r...@s...krakow.pl> wrote:
    > i nie ma przesunięcia fazowego po kolejnej transmisji między
    > głośnikami?

    Ile robilem testu fazy ale utwór stereo na moje ucho był poprawnie
    odtwarzany (nie skręcało karku).

    --
    Marek

  • 9. Data: 2020-02-06 09:56:25
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-28 o 13:54, Marek pisze:
> [...]
    > domyśleć, że rynek potrzebuje też stereo?
    > W sklepach sprzedawcy drapią się po głowie i nic nie umieją doradzić....

    Z tego co widzę na filmie to maskownica od elektroniki jest odkręcana.
    Moja propozycja:
    Wyjąć elektronikę, znaleźć wyjście audio (najlepiej przed wzmacniaczem,
    chyba że BT jest zintegrowany ze stopniem mocy to wtedy nie ma wyboru)
    Podłączyć wyjście audio do normalnego wzmacniacza albo głośników
    aktywnych (albo od biedy do zwykłych głośników, nie trzeba nic szukać bo
    wystarczy użyć kabelków od głośników)
    Jak gra dobrze ze wzmacniaczem to kupić zwykłe głośniki aktywne (z
    dobrym dźwiękiem) i włożyć do głośników elektronikę z BT
    Jak gra dobrze z pasywnymi do podłączyć elektronikę do pasywnych
    (wyjście wzamcniacza) i używać (wyjdzie taniej).
    Największy problem to zrobić otwór na elektronikę i jakoś estetycznie
    wszystko zamocować. Jeżeli nie ma w elektronice jakiegoś filtrowania czy
    innych ograniczników to powinno zadziałać.

    Piotrek