  • 1. Data: 2020-01-27 20:12:05
    Temat: Cewka w kubku - jak czytać oznaczenie?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam

    Mam cewkę w rdzeniu kubkowym zamkniętym. Średnica kubka ferrytowego
    11,8mm, wysokość 10mm (z wystającym karkasem 13mm plus nogi)
    Jak ją czytać oprócz indukcyjności? po kolei oznaczenie nabite na kubku:

    KA
    56u1.3
    39/18

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2020-01-27 22:56:19
    Temat: Re: Cewka w kubku - jak czytać oznaczenie?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Irokez,

> [...]
    > 11,8mm, wysokość 10mm (z wystającym karkasem 13mm plus nogi)
    > Jak ją czytać oprócz indukcyjności? po kolei oznaczenie nabite na kubku:

    Wróżki trzeba szukać. To się mierzy a nie kombinuje.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2020-01-28 17:49:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Wróżki trzeba szukać. To się mierzy a nie kombinuje.

    Myślałem że to coś standardowego ukryte w oznaczeniach.
    1.3 to nie drut bo mi 0.5mm wychodzi średnica, może prąd?
    Przy 1kHz miernik 55.0uH i q=3,5, przy 100kHz 53,7uH i q=22
    No to OK, jakaś tam cewka.

    Dzięki.

    --
    Irokez