  • 1. Data: 2009-06-18 13:13:07
    Temat: Dwa monitory
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Zmienilem jakis czas temu monitor 17'' na 22''. Jest bardzo fajnie, ale
    poprzedni monitor stal bezczynnie (szkoda mi go sprzedac, bo dostane grosze
    a jest bardzo dobry) wiec przyszlo mi do glowy, zeby podlaczyc oba monitory
    naraz, w mojej pracy mogloby to byc przydatne. Problem jednak jest w
    ustawieniu rozdzielczosci. Jesli ustawie 1680x1050 (tak mam dotychczas na
    22'') to pulpit robi sie na monitorze 17'' bardzo scisniety w poziomie
    (natywnie ma 1280x1024).
    Czy da sie takich dwoch monitorow uzyc jakos sensownie w tandemie? Czy
    raczej monitory powinny byc takie same rozmiarami?
    Dodam, ze jeden z nich jest podlaczony po DVI a drugi po analogowym VGA.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2009-06-18 13:25:31
    Temat: Re: Dwa monitory
    Od: "Jakub Spiernowski" <n...@g...de>

    > Dodam, ze jeden z nich jest podlaczony po DVI a drugi po analogowym VGA.

    uruchamiasz monitory w trybie dualview i na kazdym mozesz indywidualnie
    ustawic rozdzielczosc (przynajmniej ja tak mam na NV9500 i 24" + 17" LCD)

  • 3. Data: 2009-06-18 13:34:32
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 18 Jun 2009 15:13:07 +0200, Norbert <n...@r...no> wrote:

> [...]
    >raczej monitory powinny byc takie same rozmiarami?
    >Dodam, ze jeden z nich jest podlaczony po DVI a drugi po analogowym VGA.

    da sie, ale sprawdz w ustawieniach softwareu swojej karty graficznej.
    <rs>

  • 4. Data: 2009-06-18 13:41:31
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    Mam tak samo i nie znalazlem naprawde sensownego pomyslu.
    Choc teoretycznie mozna np. miec jeden monitor ustawiony pionowo (do ogladania
    pelnego formatu kartki) , drugi poziomo

    Szkoda, ze jest ograniczenie dlugosci kabla obrazowego, bo pare ciekawych zastosowan
    by sie znalazlo.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-06-18 13:42:43
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 18-06-2009 o 15:25:31 Jakub Spiernowski <n...@g...de> napisał(a):

    > uruchamiasz monitory w trybie dualview i na kazdym mozesz indywidualnie
    > ustawic rozdzielczosc (przynajmniej ja tak mam na NV9500 i 24" + 17" LCD)

    I np da się tak. aby na jednym były ikony programów a na drugim otwierały
    się te programy? :)

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 6. Data: 2009-06-18 13:54:39
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr M"
    >I np da się tak. aby na jednym były ikony programów a na drugim otwierały
    >się te programy? :)

    A dlaczego nie? (no, chyba że mówisz o Windows)

    --
    Kruk@ -\ | Inwigilacja kosztuje. Permanentna inwigila-
    }-> epsilon.eu.org | cja kosztuje dużo.(Bronek Kozicki)

  • 7. Data: 2009-06-18 13:59:08
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 18 Jun 2009 15:42:43 +0200, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    >I np da się tak. aby na jednym były ikony programów a na drugim otwierały
    >się te programy? :)

    jasne. czasmi jednak program ma domyslne zapisane, zeby sie otwierac
    na monitorze nr.1. potem mozna go przeniesc na drugi monitor. <rs>

  • 8. Data: 2009-06-18 14:17:54
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    acelnószz wrote:
> [...]
    pelnego formatu kartki) , drugi poziomo

    > Szkoda, ze jest ograniczenie dlugosci kabla obrazowego, bo pare ciekawych

    Mozna kupic VGA/DVI/HDMI extender.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 9. Data: 2009-06-18 14:30:42
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 15:54:39 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

    > A dlaczego nie? (no, chyba że mówisz o Windows)

    No ja akurat mam XP, czy on nie obsluguje trybu DualView? :/

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 10. Data: 2009-06-18 14:32:48
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Norbert"
    >No ja akurat mam XP, czy on nie obsluguje trybu DualView? :/

    Nie o to chodzi. Chyba każde Windows (może poza 3.x) radzą sobie z
    wieloma monitorami (swojego czasu praktykowałem pracę na dwu kartach
    graficznych na 98 ^^). Chodziło mi bardziej o ustawienia domyślnego
    ekranu i takie tam. Windows może (acz nie jestem pewien czy musi) mieć z
    tym problemy.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb A new film by Borg... Borg Academy 4: Col-
    `b K...@e...eu.org d' lective on Patrol