  • 1. Data: 2009-06-17 23:44:51
    Temat: Firefox zarzyna sprzęt?
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    Witam,

    Dziwna sprawa, ale dzieje się tak, że Firefox (kiedy otwieram stronę -
    często kolejną lub ...nastą "tabkę", ) wywala mi system. Przy innych
    działaniach nie zauważyłem (a często np. narzędzia Adobe myślą
    intensywnie, czy jakieś kodowania wideo używają 4 rdzeni w pełni przez
    godzinę). Trochę mnie to dziwi, szczególnie, że Flasha mam
    zablokowanego (Flashblock).

    Konfiguracja: Q6600 (G0, nie kręcony), 2x2G RAM (sprawdzone
    memtestem), ASUS P5Q SE/R, Radeon X800 XT, Barracuda 500 (jedna), +
    jakieś drobiazgi (flop, DVDR, Wacom A5wide) w obudowie/zasilaczu
    Chieftec CH-01B-B-SL 400W. XP Pro.

    W sumie to samo zdarza się na starym Athlonie 2500+ / płyta ASUS
    (jakaś z "X" i "8" w nazwie, nie mam pod ręką), chyba 2G pamięci,
    obudowa/zasilacz badziewne. XP Pro.

    Firefoxy 2 i 3.

    Czy to jest możliwe...?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-06-18 06:14:49
    Temat: Re: Firefox zarzyna sprzęt?
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Giecze pisze:

    > Czy to jest możliwe...?

    Możliwe dlatego jak muszę bezproblemowo w necie buszować to zaczynam
    Opery używać. FF potrafi mi kompa nawet na 2-3 minuty zwiesić (brak
    odpowiedzi)

    Rozstrzał sprzętu ogromny. Od netbooka po PC z 2800+ i GF6600 na
    pokładzie (wiem - szału nie ma ale w porównaniu do netbooka to kosmos)

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-06-18 07:08:31
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Flo* wrote in <news:h1cm11$760$2@inews.gazeta.pl>:
> [...]
    > Rozstrzał sprzętu ogromny. Od netbooka po PC z 2800+ i GF6600 na
    > pokładzie (wiem - szału nie ma ale w porównaniu do netbooka to kosmos)

    To i ja powiem ;)
    P3-1.2GHz na BX. Opera dziala szybko i sprawnie. FF od momentu upgrade do 3.0
    zwolnil niesamowicie. Nie wywala systemu (win2000), ale:
    1. rozpycha sie po pamieci (jakis wyciek?)
    2. niektore okna dialogowe jakby w zwolnionym tempie (twitter.com - okolo 2
    znaki na sekunde wpisuje)

    pozdr, rdx

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.prv.pl

  • 4. Data: 2009-06-18 09:13:00
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Dziwna sprawa, ale dzieje się tak, że Firefox (kiedy otwieram stronę -
    > często kolejną lub ...nastą "tabkę", ) wywala mi system. Przy innych

    Temat stary i znany odznacz 2 opcje
    narzędzia > opcje > bezpieczeństwo > powiadom o obecności witryny .....
    powinno przyspieszyć FF dość znacznie.

  • 5. Data: 2009-06-18 09:51:13
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    Doxent wrote:

> [...]
    >
    >Temat stary i znany odznacz 2 opcje
    >narzędzia > opcje > bezpieczeństwo > powiadom o obecności witryny .....

    Doznaczyłem drugą (oszustwo), jednak to mniej chodzi o zwalnianie
    (raczej biegam po skromnych i pewnych adresach), a o restart kompa.
    Wczoraj jeszcze wyłączyłem Javę i JS i hmm... jak narazie jest OK...?

    Grzegorz

  • 6. Data: 2009-06-18 10:03:39
    Od: "P.K.D" <g...@g...com>

    Doxent:
    > Temat stary i znany odznacz 2 opcje
    > narzędzia > opcje > bezpieczeństwo > powiadom o obecności witryny .....
    > powinno przyspieszyć FF dość znacznie.

    A która to opcja w angielskojęzycznym minefieldzie? Te Block* ?

    --
    Life Sucks. We're all trapped. Each of us is stuck being who we are.
    Sometimes we fight to change ourselves, but ultimately this has little

  • 7. Data: 2009-06-18 10:20:33
    Od: Oli <O...@a...com>

    Użytkownik Giecze napisał:

> [...]
    > zablokowanego (Flashblock).
    >
    > Konfiguracja: Q6600 (G0, nie kręcony), 2x2G RAM (sprawdzone

    e tam, coś nie tak u ciebie.
    Aktualnie na FF 3.0.11 na P4 3GHz mam otwarte 2 okna i w każdym po 8
    kart i śmiga bez problemu. Jedynie trochę pamięci zabiera ale do 1 GB
    jeszcze ma trochę daleko.
    Potem niespodziewanie piszesz, że 'Adobe myślą intensywnie' znaczy że
    czytasz PDF i Adobe wolne czyta takie teksty. Jest to prawda, ale to
    wina Acrobata (używaj raczej Foxit Readera) a nie FF i system (Acrobat!)
    może się zawiesić.

    --
    Oli

  • 8. Data: 2009-06-18 10:55:40
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Oli pisze:

> [...]
    > czytasz PDF i Adobe wolne czyta takie teksty. Jest to prawda, ale to
    > wina Acrobata (używaj raczej Foxit Readera) a nie FF i system (Acrobat!)

    Narzędzia Adobe, to nie tylko Reader, jest wiele innych, np Photoshop,
    Illustrator :P

  • 9. Data: 2009-06-18 11:19:53
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    BQB wrote:

    >Narzędzia Adobe, to nie tylko Reader, jest wiele innych, np Photoshop,
    >Illustrator :P

    O to chodzi. Inne aplikacje (nie wewnętrzne wtyczki FF itp.), tak mi
    się zawsze zdawało, znacznie bardziej obciążają maszynę.

    Grzegorz

  • 10. Data: 2009-06-18 12:22:30
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Mozna wylaczyc adobe reader we wyczkach wtedy pdf zamiast otwierac sie w
    oknie bedzie pytal o program lub zapis na dysk, jedyna wada takiego
    rozwiazania to niemoznosc odczytania iframe, w ktorym jest pdf.

    --
    pozdr