  • 1. Data: 2009-06-18 08:47:40
    Temat: awaryjne wylaczanie komputera.
    Od: "Andre" <n...@d...mnie.kurde>

    witam!

    w pewnej plycie gigabyte (am3) brakuje opcji automatycznego wylaczania
    komputera po przekroczeniu wskazanej temperatury procesora. w planie
    mam kupic phenoma II (pewnie 940).
    czy procesor sam ma wbudowane zabezpieczenie czy jest duza szansa
    przegrzania i powinienem szukac lepszej plyty?

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 2. Data: 2009-06-18 10:07:15
    Temat: Re: awaryjne wylaczanie komputera.
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Andre" <n...@d...mnie.kurde> wrote in message
> [...]
    > czy procesor sam ma wbudowane zabezpieczenie czy jest duza szansa
    > przegrzania i powinienem szukac lepszej plyty?

    Nie prosciej zapewnic odpowiednie chlodzenie zamiast bawic sie w takie
    polowiczne rozwiazania?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2009-06-18 20:19:06
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Nie prosciej zapewnic odpowiednie chlodzenie zamiast bawic sie w takie
    > polowiczne rozwiazania?

    powiedz czego nie rozumiesz w pytaniu tworcy watku ?
    a moze nie rozumiesz sensu slowa "awaryjne/awaryjnie" ?

    --
    pzdr
    piotrek

  • 4. Data: 2009-06-18 22:01:48
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Andre pisze:
    > w pewnej plycie gigabyte (am3) brakuje opcji automatycznego wylaczania
    > komputera po przekroczeniu wskazanej temperatury procesora.
    Raczej nie brakuje tej funkcji (wyłączania po przekroczeniu
    temperatury). Brakuje jedynie funkcji w biosie do ustawiania temperatury
    progowej. Obecnie chyba wszystkie płyty (biosy) to obsługują, tylko nie
    wszystkie (obecnie chyba mniejszość) dają użytkownikowi możliwość zmian.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2009-06-19 07:59:53
    Od: "Andre" <n...@d...mnie.kurde>

    BartekK wrote:

> [...]
    > temperatury progowej. Obecnie chyba wszystkie płyty (biosy) to
    > obsługują, tylko nie wszystkie (obecnie chyba mniejszość) dają

    coz, plyty jeszcze sam nie "macalem". czytalem tylko (chip) ze takiej
    wlasnie funkcji nie ma.
    natomiast pisza ze opcja ustawiania tepmeratury alarmowej jest.

    tak czy inaczej mam rozumiec ze w najnowszych phenomach nie ma juz
    takiej funkcji jak w starszych troszeczke athlonach x2?

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 6. Data: 2009-06-19 08:42:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Piotrek" <...@...ru> wrote in message news:h1e7e2$o9o$1@achot.icm.edu.pl...

    > powiedz czego nie rozumiesz w pytaniu tworcy watku ?
    > a moze nie rozumiesz sensu slowa "awaryjne/awaryjnie" ?

    Pytajac na grupie motoryzacyjnej o gasnacy silnik tez poradzisz mu kopnac
    dwa razy w lewy kierunkowskaz za kazdym razem kiedy to sie stanie, czy moze
    raczej rozwizac faktyczna przyczyne problemu?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2009-06-19 16:34:53
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Pytajac na grupie motoryzacyjnej o gasnacy silnik tez poradzisz mu kopnac
    > dwa razy w lewy kierunkowskaz za kazdym razem kiedy to sie stanie, czy
    > moze raczej rozwizac faktyczna przyczyne problemu?

    Dobra.
    Znajdź mi lewitujący (bo bezłozyskowy czyli sie nie zatrze) i jednoczesnie
    stabilny pozycyjnie (jakiś wbudowany napęd magnetyczny antygrawitacyjny)
    wiatrak chłodzący do procesora.
    Myślę, że to rozwiąże problem autora i nie będzie miał -> awaryjnego
    przekroczenia temperatury <- procesora.

    --
    Irokez