  • 1. Data: 2013-10-09 19:04:03
    Temat: Dwupedalarska menda
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,rozpedzo
    ny-samochod-niemal-ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-
    policje,101702.html

    Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedzał ten samochód z prawej strony
    po chodniku?
    Jest szybszy od samochodu czy po prostu jest złośliwą mendą utrudniającą
    jazdę szybszym pojazdom?

  • 2. Data: 2013-10-09 20:17:55
    Temat: Re: Dwupedalarska menda
    Od: orcos <s...@z...pl>

    W dniu 2013-10-09 19:04, DoQ pisze:
> [...]
    > po chodniku?
    > Jest szybszy od samochodu czy po prostu jest złośliwą mendą utrudniającą

    "Jestem właścicielem Koenigsegga. Po kiego chuja _ktokolwiek_ jedzie
    przede mną? Jego gównowóz jest szybszy od mojego samochodu, czy po
    prostu jest złośliwą mendą utrudniającą jazdę prawdziwym samochodom?"

    --
    ...|_OR|...
    ...|COS|...

  • 3. Data: 2013-10-09 20:24:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 19:04:03 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

> [...]
    ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-policje,101702.html

    > Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedzał ten samochód z prawej strony

    bo mu gość zahamował przed nosem.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-10-09 20:26:57
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-10-09 20:24, masti pisze:

    > bo mu gość zahamował przed nosem.

    to dlaczego nie umieścił tego na filmie?

  • 5. Data: 2013-10-09 20:28:01
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-10-09 20:17, orcos pisze:

    > "Jestem właścicielem Koenigsegga. Po kiego chuja _ktokolwiek_ jedzie
    > przede mną? Jego gównowóz jest szybszy od mojego samochodu, czy po
    > prostu jest złośliwą mendą utrudniającą jazdę prawdziwym samochodom?"

    Nie jesteś i nigdy nie będziesz. Masz co najwyżej dwa kółka i pedałki.

  • 6. Data: 2013-10-09 20:29:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 20:26:57 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > to dlaczego nie umieścił tego na filmie?

    umieścił. w TVN24 w telewizorni był cały film. Najpierw wyprzedził
    rowerzystę po ciągłej na grubość papieru a potem depnął po heblach.
    A dlaczego na stronie dali tylko kawałek to nie wiem.

  • 7. Data: 2013-10-09 20:32:21
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-10-09 20:29, masti pisze:

    > umieścił. w TVN24 w telewizorni był cały film. Najpierw wyprzedził
    > rowerzystę po ciągłej na grubość papieru a potem depnął po heblach.
    > A dlaczego na stronie dali tylko kawałek to nie wiem.

    Ale gdzie, przed czy za światłami?

  • 8. Data: 2013-10-09 20:33:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 09 Oct 2013 20:32:21 +0200, DoQ <p...@d...gmail.com> wrote:

    >Ale gdzie, przed czy za światłami?

    Zahamował? Za.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2013-10-09 20:35:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 20:32:21 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Ale gdzie, przed czy za światłami?

    no przecież masz od 11 sek.

  • 10. Data: 2013-10-09 20:42:05
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-10-09 20:35, masti pisze:

    > no przecież masz od 11 sek.

    No przecież to była reakcja na wpierdzielanie się po chodniku przed
    maskę o czym napisałem w pierwszym poście.