  • 1. Data: 2013-10-07 12:40:18
    Temat: zemsta samochodu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,147281
    62,Smiertelny_wypadek_pod_Warszawa__Jedna_osoba_nie_
    zyje.html

    "....zderzyły się renault megane ze skuterem
    Jak wynika z relacji świadków, kierujący samochodem kupił swój pojazd
    dzień wcześniej od kierującego skuterem, który zdarzenia nie przeżył."

    Lepiej nie kupowac samochodow na F ...

    J.

  • 2. Data: 2013-10-07 13:22:51
    Temat: Re: zemsta samochodu
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

> [...]
    > Jak wynika z relacji świadków, kierujący samochodem kupił swój pojazd
    > dzień wcześniej od kierującego skuterem, który zdarzenia nie przeżył."

    Rczej nie sprzedawać. Ci co kupili nadal żyją...

    J.

  • 3. Data: 2013-10-07 13:25:38
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

> [...]
    > Jak wynika z relacji świadków, kierujący samochodem kupił swój pojazd
    > dzień wcześniej od kierującego skuterem, który zdarzenia nie przeżył."

    taka sytuacja ;)
    poziom pecha cos jak u tej studentki / rehabilitantki na ktora spadl
    samobojca.

  • 4. Data: 2013-10-07 16:30:59
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-07 13:25, misiek pisze:

    > taka sytuacja ;)
    > poziom pecha cos jak u tej studentki / rehabilitantki na ktora spadl
    > samobojca.

    o ironi zaczniemy mówić kiedy okaże się, że samochoód wjechał w skuter z
    powodu ukrytych wad i uszkodzeń ^^

  • 5. Data: 2013-10-07 20:37:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Koval" napisał w wiadomości grup
    62,Smiertelny_wypadek_pod_Warszawa__Jedna_osoba_nie_
    zyje.html

    >Rczej nie sprzedawać. Ci co kupili nadal żyją...

    Jak sie kupi, to kiedys trzeba bedzie sprzedac.
    Wiec lepiej nie ryzykowac.

    J.

  • 6. Data: 2013-10-08 08:50:57
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

> [...]
    62,Smiertelny_wypadek_pod_Warszawa__Jedna_osoba_nie_
    zyje.html

    > Jak sie kupi, to kiedys trzeba bedzie sprzedac.

    Kurde, aż się teraz boję, bo ostatnio mi przyszło do głowy, żeby
    sprzedać jedno z moich aut na "eF" :)
    Chyba lepiej będzie oddać na złom :)

  • 7. Data: 2013-10-08 08:56:38
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-08 08:50, uzytkownik pisze:

    > Kurde, aż się teraz boję, bo ostatnio mi przyszło do głowy, żeby
    > sprzedać jedno z moich aut na "eF" :)
    > Chyba lepiej będzie oddać na złom :)

    Masz w planach golić się w przyszłości? Wiesz nigdy nie wiadomo co
    kupisz w sklepie... Może kawałek swojego samochodu ;)

    Lewis