  • 101. Data: 2011-02-02 07:20:35
    Temat: Re: Dynamika(DR) w aparatach?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 2 Feb 2011 01:48:58 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Rzecze Andrzej Libiszewski:

    > Ostatnio widziałem jakieś wideo, gdzie w 320 była wyższa jakość dźwięku niż
    > w 480.

    Też mi się zdarzyło widzieć taki przypadek, ale raczej dawno.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 102. Data: 2011-02-02 09:31:49
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Nie, leciałbym po bandzie na styk z histogramem, jak to czynię obecnie :)

    > Teraz to już nieaktualne, nowe Nipentaxy zamiatają.

    Testowałeś osobiście, czy ufasz DXO?

    --
    Mirek

  • 103. Data: 2011-02-02 11:51:23
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-01 19:22, Sebastian Nibisz pisze:

    > Coś tam sie robi tyle, że samo zarejestrowanie większego zakresu
    > dynamiki to tylko jedna strona medalu. Pozostaje jeszcze kwestia tego,
    > jak ten cały zarejestrowany zakres dynamiki pokazać

    A propos dynamiki - czy masz już SNS HDR działający na "starym"
    sprzęcie? Wczoraj zainstalowałem sobie .NET 3,5 i SNS HDR w wersji 1.2.0
    i niestety się wykrzacza (powinieneś dostać info). Albo umieść do
    ściągnięcia jakąś starszą wersję, która pociągnie na takim mule jak
    Athlon 2700+ z 1,5GB RAM i XP SP3.
    Please!

  • 104. Data: 2011-02-02 12:43:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-02 10:31, John Smith pisze:

    > Testowałeś osobiście, czy ufasz DXO?

    Oglądałem sample. Cienie jak pupa... lepiej dziś nie pisać takich rzeczy :)

    --
    pozdrawia Adam
    /a ty jak wyciągasz dotację? ''na unię'', ''na ekologię'' czy ''na

  • 105. Data: 2011-02-02 12:56:44
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Oglądałem sample. Cienie jak pupa... lepiej dziś nie pisać takich rzeczy :)

    Fakt,
    A takie "Śmierć faszystom!" wciąż jeszcze przechodzi. :-)

    --
    Mirek

  • 106. Data: 2011-02-02 13:17:52
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 02/02/2011 12:43, Janko Muzykant wrote:

    > Oglądałem sample. Cienie jak pupa...

    potwierdzam. Zdjęcie zrobione K-5 ISO 1600, następnie podkręcone o 2EV
    ... wygląda jak 800 ISO w aparatach starszej generacji. Po
    przeskalowaniu w dół (tak, właśnie po to potrzebne mi 16Mpx żeby
    skalować w dół, razem z artefaktami) i konserwatywnym wyostrzaniu, obraz
    jest gładki jak pupa ....

    B.

  • 107. Data: 2011-02-02 19:35:53
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Paweł W. wrote:
> [...]
    > starszą wersję, która pociągnie na takim mule jak Athlon 2700+ z 1,5GB RAM

    Utrzymywanie wersji dla starszego sprzętu jest kłopotliwe. Dla
    przyspieszenia wykonywanych operacji w programie wykorzystuję instrukcję
    SSE2 procesora i aby program działał na starszych maszynach, musiałbym pisać
    funkcje w dwóch wersjach z instrukcjami SSE2 i bez nich. Zobaczę, czy w
    miarę prosty sposób, da się stworzyć uniwersalne wersje funkcji w których
    użycie instrukcji SSE2 byłoby zależne od jednego parametru konfiguracyjnego.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 108. Data: 2011-02-02 22:51:14
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-02 14:17, Bronek Kozicki pisze:

    > potwierdzam. Zdjęcie zrobione K-5 ISO 1600, następnie podkręcone o 2EV
    > ... wygląda jak 800 ISO w aparatach starszej generacji.

    Ciekawe, czy po sfotografowaniu nocnego nieba "cienie" też są gładkie
    jak pupa... ;)

  • 109. Data: 2011-02-02 22:53:00
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jak nie, to chociaż podrzuć stare wersje, które pracują na tym sprzęcie.
    Mi tam nie przeszkadza skalowanie do 1600px. Efekty z wrzuconego nawet 1
    rawa bardzo mnie zadowalały i często mam problemy z uzyskaniem takiego
    efektu w PSE. Nie jestem niestety dobry w "gięciu krzywych".

  • 110. Data: 2011-02-03 08:12:51
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 02/02/2011 22:51, "Paweł W." wrote:

    > Ciekawe, czy po sfotografowaniu nocnego nieba "cienie" też są gładkie
    > jak pupa... ;)

    pomyliłeś wyostrzanie z noise reduction.

    B.