  • 1. Data: 2017-12-26 15:06:18
    Temat: Dysk TOSHIBA P300
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    Witam,

    Zaczyna mi padać stary samsung i postanowiłem go wymienić na jakiś nowszy i
    większy HDD. Wstępnie wybrałem dysk 3TB TOSHIBA P300.
    Jednak w googlu znalazłem, że ludzie miewają z tym modelem problemy.
    Czy jest tu ktoś kto pracuje w handlu i może potwierdzić, że te dyski mają
    duże zwroty?

    Ewentualnie jakie obecnie HDD są w miarę bezpieczne (statystycznie mało
    awaryjne)?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2018-01-03 19:37:16
    Temat: Re: Dysk TOSHIBA P300
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 26 Dec 2017 15:06:18 +0100, Roman Tyczka wrote:

> [...]
    > duże zwroty?
    >
    > Ewentualnie jakie obecnie HDD są w miarę bezpieczne (statystycznie mało

    W końcu olałem tę Toshibę, bo sieć huczy od wadliwości tych dysków.
    Potem chciałem kupić WD Blue, ale też opinie, że słaby, że gorszy, że taki
    owaki, lepiej brać WD Red. Droższy, ale ma się pewność (sic!). Jednego Reda
    kupiłem ze 3 lata temu, od nowości miał bad sectory, używam do dziś, pech,
    tak sobie to tłumaczyłem.
    Kupiłem zatem Reda kolejny raz...

    http://snap.ashampoo.com/uploads/2018-01-03/sQxpLjrx
    .png

    i nie polecam tego syfu, ostatecznie chyba mogę stwierdzić, że firma WD to
    shit totalny, dno i porażka.
    Trudno mi uwierzyć, że dwa losowe dyski, kupione w odstępie 3 lat i do tego
    te z wyższej półki, tylko nieprawdopodobnym zbiegiem okoliczności są
    wadliwe. Założę się, że spierdolony jest co drugi dysk WD.
    Powstaje pytanie jaka firma potrafi robić dyski HDD? Czy to już może koniec
    tych dysków i coraz większe truchła są w handlu, bo i tak upada ta gałąź?

    Jestem mocno zirytowany.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 3. Data: 2018-01-04 14:09:51
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-01-03 19:37, Roman Tyczka wrote:

    > Powstaje pytanie jaka firma potrafi robić dyski HDD? Czy to już może koniec
    > tych dysków i coraz większe truchła są w handlu, bo i tak upada ta gałąź?

    Ja robilem dlugie podejscie podobne jak Ty, i droga eliminacji
    skonczylem na P300 3TB. I jest OK, moze troche mniej moglby buczec
    basowo, ale ogolnie jest dosc cichy.

    Gdzie niby ta siec "huczy od wadliwosci tych dyskow"? Raporty
    uzytkownikow na newegg i amazonie nie odbiegaja od jakiejs normy.
    zwyczajne 4 gwiazdki.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2018-01-04 14:46:33
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 4 Jan 2018 14:09:51 +0100, elmer radi radisson wrote:

    > Ja robilem dlugie podejscie podobne jak Ty, i droga eliminacji
    > skonczylem na P300 3TB. I jest OK, moze troche mniej moglby buczec
    > basowo, ale ogolnie jest dosc cichy.

    Ja odsyłam to ścierwo i zaryzykuję powtórnie Reda, to będzie ostatni Red
    jakiego kupię.

    > Gdzie niby ta siec "huczy od wadliwosci tych dyskow"? Raporty
    > uzytkownikow na newegg i amazonie nie odbiegaja od jakiejs normy.
    > zwyczajne 4 gwiazdki.

    https://www.google.pl/search?q=p300+problem

    to niby mało?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 5. Data: 2018-01-04 15:21:08
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-01-04 14:46, Roman Tyczka wrote:

    > https://www.google.pl/search?q=p300+problem
    >
    > to niby mało?

    Polowa z tego dotyczy laptopa Toshiba P300, jeszcze inna czesc dysku
    1TB, poza tym tak szukajac to znajdziesz podobne rezultaty dotyczace
    kazdego modelu dysku i dowolnego rodzaju problemow jakie ludzie potrafia
    miewac, niekoniecznie z winy hdd. Takze gdzie to "huczenie"? Jakis
    konkretny link gdzie ludzie pisza o szczegolnej awaryjnosci /tak jak np.
    potrafilo byc to z danymi modelami Seagate/?

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2018-01-04 21:15:33
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 4 Jan 2018 15:21:08 +0100, elmer radi radisson wrote:

    > Polowa z tego dotyczy laptopa Toshiba P300,

    Na moje oko może 1/8 lub 1/10, ale widać mamy inne definicje połowy.

> [...]
    > kazdego modelu dysku i dowolnego rodzaju problemow jakie ludzie potrafia
    > miewac, niekoniecznie z winy hdd. Takze gdzie to "huczenie"?

    W googlu miszczu, może się wysil i poklikaj po tych linkach, hę?

    > Jakis konkretny link gdzie ludzie pisza o szczegolnej awaryjnosci /tak jak np.
    > potrafilo byc to z danymi modelami Seagate/?

    O konkretny link/informację pokazujący % padania poprosiłem właśnie w tym
    wątku. Umiesz czytać ze zrozumiemiem czy tylko będziesz szczekał po
    próżnicy?
    Zacytuję:

    "Czy jest tu ktoś kto pracuje w handlu i może potwierdzić, że te dyski mają
    duże zwroty?"
    Dotarło?

    EOT

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 7. Data: 2018-01-04 22:38:41
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-01-04 21:15, Roman Tyczka wrote:

    > O konkretny link/informację pokazujący % padania poprosiłem właśnie w tym
    > wątku. Umiesz czytać ze zrozumiemiem czy tylko będziesz szczekał po
    > próżnicy?

    Pisales o huczeniu w internecie, wiec jeszcze raz, gdzie to konkretne
    "huczenie", ktore chcialbys potwierdzac?
    I naucz sie kultury, jesli oczekujesz w przyszlosci odpowiedzi na
    grupach, narazie masz spore braki. A nastepnym razem moze nie
    dramatyzuj widzac wyniki wyszukiwania w googlu.

    ps. mi np. wynik tego zapytania na pierwszej stronie nie pokazuje
    ani jednego hasla zawierajacego fraze "P300 3TB".

    --

    memento lorem ipsum