  • 1. Data: 2017-12-17 19:54:51
    Temat: Pliki video .ts
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Nie moge otworzyc plikow *.ts z VLC natomiast Windows media player odtwarza
    bez problemu.
    Bardziej ufam VLC i troche jestem zaskoczony - zwykle to dziala na odwrot.
    Mam Windows 10 i VLC 2.2.6
    Co z tym zrobic?

  • 2. Data: 2017-12-18 00:14:10
    Temat: Re: Pliki video .ts
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    2late pisze tak:

> [...]
    > odtwarza bez problemu.
    > Bardziej ufam VLC i troche jestem zaskoczony - zwykle to dziala na

    Może zabezpieczone? A co na to MPC-HC?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2017-12-18 01:40:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-17 o 19:54, 2late pisze:

> [...]
    > odtwarza bez problemu.
    > Bardziej ufam VLC i troche jestem zaskoczony - zwykle to dziala na odwrot.

    Zmienić zasilacz, zapytać na odpowiedniej grupie,
    lub te pliki skasować.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-12-18 08:11:30
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 18/12/2017 12:40 AM, RadoslawF wrote:
    > zapytać na odpowiedniej grupie

    Zasugruj odpowiednia - prosze.

  • 5. Data: 2017-12-18 09:05:07
    Od: ń <ń@ń.ń>

    pl.comp.os.ms-windows.winnt ?

    Mój 2.2.6 odtwarza *.ts (nagrywane tunerami tv) bez problemu (chyba że akurat
    jakiegoś pojedyńczego nie chce, zdarza się)

    -----

  • 6. Data: 2017-12-18 10:13:29
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "2late" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odtwarza bez problemu.
    > Bardziej ufam VLC i troche jestem zaskoczony - zwykle to dziala na odwrot.

    Czy to może nagrania z Polsatu?

    --
    marfi

  • 7. Data: 2017-12-18 10:13:53
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > odtwarza bez problemu.
    > Bardziej ufam VLC i troche jestem zaskoczony - zwykle to dziala na odwrot.

    Pokaż próbką tego nagrania.

    --
    marfi

  • 8. Data: 2017-12-18 18:07:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-18 o 08:11, 2late pisze:

    > Zasugruj odpowiednia - prosze.

    Na przykład dotyczącej systemu którego na tym używasz.
    To jest grupa sprzętowa.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-12-18 19:38:55
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 18/12/2017 09:13 AM, marfi wrote:
    > Użytkownik "2late" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    >  Czy to może nagrania z Polsatu?

    To sciagniete z internetu (torrent), prawdopodobnie jakis blueray bo ma
    calosc ma 27GB. Chciaz plik ktory sprawdzalem mial tylko 1.2 GB.

  • 10. Data: 2017-12-18 19:46:48
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 18/12/2017 05:07 PM, RadoslawF wrote:

    > Na przykład dotyczącej systemu którego na tym używasz.
    > To jest grupa sprzętowa.

    Dzieki.
    Zastanawim sie czy to z powodu niekompatybilnosc sprzetowej plik.ts niedaje
    rady sie odtworzyc w VLC a moze powinienem wylaczyc w VLC akceleracje
    sprzetowa? :)

    Pzdrawam