  • 1. Data: 2017-12-13 19:07:25
    Temat: laptop restarty
    Od: Moniak <D...@g...pl>

    co może być?

    jeśli naładuję baterię i laptop chodzi na samej baterii jest ok

    jeśli dołączę zasilacz to po kilkunastu sekundach reastart

    podpowiedziano mi, żeby wyjąć baterię i na samym zasilaczu

    restarty

    "co może być?" [R]

  • 2. Data: 2017-12-13 21:27:58
    Temat: Re: laptop restarty
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/13/2017 7:07 PM, Moniak wrote:
    > jeśli naładuję baterię i laptop chodzi na samej baterii jest ok
    > jeśli dołączę zasilacz to po kilkunastu sekundach reastart

    1. Pada zasilacz i nie trzyma napięcia pod obciązeniem.

    2. Pada gniazdo i iskrzy przy większych obciążeniach.

    Przypadek 2 przećwiczylem w 2 laptopach. W jednym objawem były restarty
    na zasilaczu, w drugim charakterystyczne szeleszczenie gniazda i po
    kilku tygodniach tranzystory w przetwornicy na płycie wyzionęły ducha.

  • 3. Data: 2017-12-29 12:15:25
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-12-13 o 19:07, Moniak pisze:
> [...]
    >
    > jeśli dołączę zasilacz to po kilkunastu sekundach reastart
    >
    > podpowiedziano mi, żeby wyjąć baterię i na samym zasilaczu

    elki nadymane - typowy objaw.

    --
    @foe_pl