    From: "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Dyskryminacja Nikona :-)
    Date: Tue, 12 May 2009 13:06:53 +0200

    Witam,
    Trochę prowokacyjny temat - ale ja osobiście czuję się dyskryminowany.
    Jestem szczęśliwym posiadaczem Nikona D50 i myślę, że powoli nadchodzi czas
    aby wymienić go na "nowszy model" z serii amatorskiej Nikona.
    Spodobał mi się model D5000 i myslę że, za 1/2 do 1 roku byłby dla mnie
    atrakcyjny cenowo - ale do D50 mam szkła bez silniczka AF.
    Po to sa pewne serie produktów aby użytkownicy mieli komfort wymiany swojego
    sprzętu na nowsze modele - ale bedące ciagle w pewnej klasie uzytkowej
    sprzętu.
    Modele Nikon D50 - D40 - D40x -D60 - D5000 - to klasa amatorska lustrzanek -
    ale od D40 włącznie OKALECZONA o zabranie silniczka AF z body.
    Więc ja czuję się dyskryminowany (jako użytkownik D50) - a miałem nadzieję
    (głupiec ze mnie) - że w D5000 naprawią ten błąd ;-).
    Patrząc na konkurencję - Olympus, Canon, Sony (Konica-Minolta), Pentax w
    kategori lustrzanek nie zrobili nigdy takiego numeru klientom.

    Pzdr,
    Sławek