  • 11. Data: 2010-07-15 09:57:08
    Temat: Re: Dziury
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Borys Pogoreło napisał:
> [...]
    lcie,wiadomosc.html

    > Ta, też to słyszałem w radiu. Piękny sposób, by powiedzieć, że prawie
    > połowa dróg jest do remontu.

    Hehe, to tak jak w kabarecie Tey skecz pt. "traktor", PL sie zmienia a a stare
    kabaretowe prawdy i
    rzeczywistosc ta sama :-)
    http://czmielu.wrzuta.pl/audio/49pR67QFsmL/kabaret_t
    ey-_traktor
    ....-tjaktoj sie zepsul, towaju nie bedzie
    - nie tjaktoj, tfu traktor sie zepsul tylko kolo sie zepsulo,
    - ale traktor jest zepsuty
    - no tak, alle ile traktor ma kol?
    - cztejy
    - a ile zepsutych ?
    - jedno
    - to ile jest dobtych?
    - trzy
    - to nie lepiej powiedziec, ze trzy kola sa dobre
    - ale to to samo, bo jak jedno kolo jest zepsute to caly tjaktoj tez jest zepsuty....
    - no tak, ale jak to brzmi - TRZY KOLA SA DOBRE!.... :-)

    Oskar Wilde

  • 12. Data: 2010-07-15 12:17:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > Hehe, to tak jak w kabarecie Tey skecz pt. "traktor", PL sie
    > zmienia a a stare kabaretowe prawdy i rzeczywistosc ta sama :-)

    Nie przesadzajcie nie przesadzajcie - srednia krajowa jest chyba
    mniej wiecej taka - tzn polowa drog jest we wzglednie przyzwoitym
    stanie.

    Co innego jakby powiedzieli ze co drugi metr biezacy jest dobry ..
    w domysle - srednio jedna dzira co 2 metry :-)

    J.

  • 13. Data: 2010-07-15 13:05:23
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    >
    > Co innego jakby powiedzieli ze co drugi metr biezacy jest dobry ..
    > w domysle - srednio jedna dzira co 2 metry :-)

    Stan drog w polsce jest wysmienity. Od 12 miesiecy nic nie urwalem na
    dziurze wiec jest dobrze. FElge skrzywilem ale to juz ponad 12 miesiecy temu
    wiec sie nie liczy ;P

    Icek

  • 14. Data: 2010-07-16 23:17:21
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > swoje chwalicie
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/
    Wiadomosci/1,80273,8134841,Na_przejsciu_dla_pieszyc
    > h_wpadla_do_studzienki.html
    >
    > cudzego nie znacie
    > http://deser.pl/
    deser/1,83453,8132409,Dziura_pochlonela_samochod__WI
    DEO_.html

    > http://deser.pl/
    deser/1,83453,7960312,To_nie_photoshop__wielka_dziur
    a_w_Gwatema
    > li.html
    >
    > Choc tego photoshopa nie bylbym pewien.
    >
    > P.S. skad sie biora nazwy motocykli
    > http://www.youtube.com/watch?v=HnGX5jL-lhg

    A mi się auto zapadło w PL :)

    Kopali jakieś duże rury pod nowe osiedle potem naprawili drogę i chodnik,
    dzień później zaparkowałem na tym chodniku w okolicy i się zapadł jakieś
    35cm moooże 50cm, i płytki się połamały - udało się go wyszarpać o własnych
    (auta) siłach - tylko zderzak się cały wyrwał, i wisiał na kablach
    czujnikach, spryskiwaczach i czymś tam jeszcze.

    pozdrawiam.