  • 1. Data: 2010-07-14 10:41:51
    Temat: Re: Niedziałające wycieraczki w Pandzie
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-07-10 16:00, Rychu pisze:

    Wygląda na to, że gdzieś jednak gubi napięcie.

    Dopadłem schematy i powinno wyglądać to tak
    1. Niebieski (+12V druga prędkość wycieraczki)
    2. Czarny (N)
    3. Brązowo-fioletowy (powinno być załączanie wycieraczki, a nie ma nic)
    4. -
    5. Biało-czerwony (+12V pierwsza prędkość wycieraczki)

    Wygląda to tak, że mam napięcie na prędkości wycieraczki,
    ale nie mam na sterowaniu. Po podłączeniu kostki do elementu
    regulującego kierunek, wyglądało to tak, że po zamknięciu obwodu
    na cofanie wycieraczek normalnie było +12, natomiast obwód na
    normalne działanie cały czas był otwarty, tak jakby właśnie brakowało
    mu tego napięcia na 3. styku.

    Pomęczę się z tym jeszcze trochę, a w międzyczasie może ktoś polecić
    jakiś serwis fiata w DC, gdzie mogliby to "dobrze i tanio" naprawić?

    Rychu
    Panda VAN'05
    KR637** oznakowana :)

  • 2. Data: 2010-07-14 10:44:14
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    Przednia czy tylna?

  • 3. Data: 2010-07-14 10:47:40
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    Jesli dobrze mysle, instalacja jest podobna do Punto2.
    W takim wypadku padl sterownik w maletkce.
    Jesli masz mozliwosc gdzies podmienic, to bym podmienil i sprawdzil.
    Sterownik niestety jestw srodku przelacznika zespolonego, wiec czeka
    ciebie zdejmowanie kierownicy.

  • 4. Data: 2010-07-14 10:53:35
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    Jesli dobrze mysle, instalacja jest podobna do Punto2.
    W takim wypadku padl sterownik w manetce.