  • 1. Data: 2009-07-06 16:56:32
    Temat: Dziwne zachowanie internetu
    Od: Zenon Zygzak <z...@g...com>

    Witajcie od kilku dni mam problem z internetem otwarcie jakieś strony
    trwa okropnie długo nie wiem w czym tkwi problem macie jakieś pomysł
    komputer jest czysty bez wirusów dopiero co instalowany system.

  • 2. Data: 2009-07-06 17:03:12
    Temat: Re: Dziwne zachowanie internetu
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

> [...]
    >trwa okropnie długo nie wiem w czym tkwi problem macie jakieś pomysł
    >komputer jest czysty bez wirusów dopiero co instalowany system.

    FSB na 800
    NTG

    --
    doom3

  • 3. Data: 2009-07-06 18:29:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "doom3" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    l...

    > FSB na 800
    > NTG

    Czemu jesteś taki nieuprzejmy? :)
    Może sieciówka się psuje, zasilacz daje napięcie z niskimi harmonicznymi?
    To jest sprawa sprzętowa. :)

  • 4. Data: 2009-07-06 19:30:04
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Wybacz ale ilosc podanych przez Ciebie detali pozwala jedynie na uzycie
    szklanej kuli.

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2009-07-06 19:30:54
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Sory, mialo byc do wlasciciela watku ;)

    --
    pozdr

  • 6. Data: 2009-07-06 20:16:46
    Od: Zenon Zygzak <z...@g...com>

    W dniu 2009-07-06 21:30, G Nowak pisze:

    > Wybacz ale ilosc podanych przez Ciebie detali pozwala jedynie na
    > uzycie szklanej kuli.

    Może to i jest sprawa sprzętowa sprzęt jest już archaiczny godzinę temu
    internet działał a teraz już nie może to rzeczywiście winien jest tu
    komputer niestety nie mam drugiego komputera więc nie mogę sprawdzić jak
    internet będzie się zachowywał na sprawnym nowoczesnym sprzęcie.
    Internet to radiówka.

  • 7. Data: 2009-07-07 09:05:32
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Zenon Zygzak napisała na pl.comp.pecet:

    > Internet to radiówka.

    To prawdopodobnie wskazuje na przyczynę problemu ;]

    Idź męczyć admina.
    Marcin Kocur