  • 1. Data: 2009-07-06 10:12:38
    Temat: Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    Witam,
    Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?
    Serio pytam.
    Wlazł pod ekran monitora LCD taki mały ruchomy "przecinek" i zasuwa se tam i
    z powrotem, czasami niknąc za brzegiem ekranu.
    Pytanie: kiedy to tam zdechnie, jeśli nie zdoła wyleźć? :/

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    "Piętenko na czółeczko i kijeczek w dupeczkę zdrabniaczom"

  • 2. Data: 2009-07-06 10:33:23
    Od: Marcin Zawadzki <z...@g...com>

    On Jul 6, 11:12 am, Gargamel <d...@o...pl> wrote:
> [...]
    > z powrotem, czasami niknąc za brzegiem ekranu.
    > Pytanie: kiedy to tam zdechnie, jeśli nie zdoła wyleźć? :/

    No cóż... nie jest chyba tajemnicą, że robaczki podmatrycowe są
    padlinożercami. Jeśli zatem masz dużo "martwych pikseli", to robaczek
    trochę pociągnie, a nawet jest szansa, że założy rodzinę. ;)
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki

  • 3. Data: 2009-07-06 10:44:48
    Od: "Przemek M" <p...@a...com.pl>

    Użytkownik "Marcin Zawadzki" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]

    padlinożercami. Jeśli zatem masz dużo "martwych pikseli", to robaczek
    trochę pociągnie, a nawet jest szansa, że założy rodzinę. ;)

    Prawda ! A jesli to urodziny drapieznik to bedzie Ci kilował pixele !
    Sprobuj go kursorem ubic.

  • 4. Data: 2009-07-06 10:53:39
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 6 Jul 2009 12:12:38 +0200, Gargamel napisał(a):

> [...]
    > z powrotem, czasami niknąc za brzegiem ekranu.
    > Pytanie: kiedy to tam zdechnie, jeśli nie zdoła wyleźć? :/

    Ja tam za bardzo się ze sprzętem nie cackam, odczekałbym aż przelezie za
    krawędź ekranu i bym go wycisnął palcem ^_^

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2009-07-06 10:54:01
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "Gargamel" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tam i z powrotem, czasami niknąc za brzegiem ekranu.
    > Pytanie: kiedy to tam zdechnie, jeśli nie zdoła wyleźć? :/

    Żyje do momentu, aż znajdzie się na brzegu ekranu, wtedy jego ciężki żywot
    należy skrócić naciskając ekran. Bo niestety, gnić i rozpadać się to nie
    chce, a na środku ekranu tylko dodaje bad pixeli.

  • 6. Data: 2009-07-06 12:25:45
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Gargamel pisze:
> [...]
    > z powrotem, czasami niknąc za brzegiem ekranu.
    > Pytanie: kiedy to tam zdechnie, jeśli nie zdoła wyleźć? :/

    Mi juz 2 padly i nie mam jak ich wytrzasnac :(
    Wiecie ci z tym zrobic? Matryca 22", jeszcze 18mies. gwarancji, wiec
    rozkrecenie nie wchodzi w gre :(

    --
    venioo

  • 7. Data: 2009-07-06 12:37:52
    Od: ikov <i...@t...pl>

    Gargamel pisze:
> [...]
    > z powrotem, czasami niknąc za brzegiem ekranu.
    > Pytanie: kiedy to tam zdechnie, jeśli nie zdoła wyleźć? :/

    Mi tez raz coś wlazło w lcd, na szczęście rano już nie było. Podobno
    pomaga wyłączenie monitora i świateł w pokoju, a potem przystawienie
    przy krawędzi ekranu lampki. W teorii, gdy będzie ciemno, to robaczek
    pójdzie w stronę światła i wyjdzie... Swoją drogą, to czy po śmierci one
    tez idą w stronę światła? :)

  • 8. Data: 2009-07-06 13:07:15
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    venioo <v...@p...fm> w wiadomości
    <news:h2sr2r$1fd$1@nemesis.news.neostrada.pl> napisał/a:

    > Mi juz 2 padly i nie mam jak ich wytrzasnac :(
    > Wiecie ci z tym zrobic? Matryca 22", jeszcze 18mies. gwarancji, wiec
    > rozkrecenie nie wchodzi w gre :(

    No to już całkiem niezła próbka statystyczna (btw, kondolencje).
    Ale - ile trwało ich łażenie, zanim padły????????

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    "Piętenko na czółeczko i kijeczek w dupeczkę zdrabniaczom"

  • 9. Data: 2009-07-06 13:13:07
    Od: "Jakub Spiernowski" <J...@z...de>

> [...]
    > z powrotem, czasami niknąc za brzegiem ekranu.
    > Pytanie: kiedy to tam zdechnie, jeśli nie zdoła wyleźć? :/

    użyj tego programu, jak osiągniesz 1000 to zjada robaki zamiast kursora
    http://www.naprzerwie.pl/naprzerwie/1,89389,6765486,
    Obron_kursor_myszki_.html

  • 10. Data: 2009-07-06 16:34:56
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Mi juz 2 padly i nie mam jak ich wytrzasnac :(
    > Wiecie ci z tym zrobic? Matryca 22", jeszcze 18mies. gwarancji, wiec
    > rozkrecenie nie wchodzi w gre :(

    a nie da się tego podciągnąć pod gwarancję jako brak szczelności tej
    przestrzeni ?